AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Fikk resultat av selvtest enligt hare psychopathy checklist enligt DSM-IV og ICD-10: There is a possibility you might have psychopathic/ antisocial personality disorder. Jeg fikk 50% av faktor 1 72.22% av faktor 2 100% in other traits. Score 25/38. Videre... Strong indications for narcissistic personality disorder. Score 9/9. Strong indications for histrionic personality disorder. 100% of the range of general personality disorder. Har aldri vært hos psykolog eller lignende. Har hatt depresjoner og angst store deler av mitt liv. Er introvert og forventer meg mye av mennesker omkring meg som ikke alltid oppfylles. Hvilket jeg ikke håndterer så fint. Jeg savner dokk ikke empati. Har vanskeligheter før forhold med andre mennesker som gjenspeiler seg i at jeg har før store krav til dem. Bør jeg søke hjelp, hvor i sånn fall og hva kan jeg få hjelp med? Anonymous poster hash: a81fa...528 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.