pinnedyr Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Hei. Jeg har så rare drømmer og jeg sover dårlig fordi jeg er trøtt hele dagen. Hva kan årsaken være? Jeg sliter ikke psykisk eller fysisk. Jeg har voldsomme tvangstanker om å finne tanker jeg ikke finner oppi hodet på en måte. Men det er det eneste. Jeg går på 80 mg fluoxetin. Er det for mye fluoxetin? Jeg skal kanskje til psykiater i dag og jeg skal ta opp om det er anledning til å trappe ned. Hva syns dere? 0 Siter
Kayia Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Hei. Jeg har så rare drømmer og jeg sover dårlig fordi jeg er trøtt hele dagen. Hva kan årsaken være? Jeg sliter ikke psykisk eller fysisk. Jeg har voldsomme tvangstanker om å finne tanker jeg ikke finner oppi hodet på en måte. Men det er det eneste. Jeg går på 80 mg fluoxetin. Er det for mye fluoxetin? Jeg skal kanskje til psykiater i dag og jeg skal ta opp om det er anledning til å trappe ned. Hva syns dere? Jeg syns du skal ta opp alt du har skrevet om her inne den siste tiden med psykiateren din i dag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Hei. Jeg har så rare drømmer og jeg sover dårlig fordi jeg er trøtt hele dagen. Hva kan årsaken være? Jeg sliter ikke psykisk eller fysisk. Jeg har voldsomme tvangstanker om å finne tanker jeg ikke finner oppi hodet på en måte. Men det er det eneste. Jeg går på 80 mg fluoxetin. Er det for mye fluoxetin? Jeg skal kanskje til psykiater i dag og jeg skal ta opp om det er anledning til å trappe ned. Hva syns dere? Enig med Kaila. Ta dette opp med psykiateren. 0 Siter
pinnedyr Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Skrevet 10. februar 2014 Ok. Jeg har prøvd å snakke med psykiateren i dag men han ringer ikke opp igjen. 0 Siter
Kayia Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Ok. Jeg har prøvd å snakke med psykiateren i dag men han ringer ikke opp igjen. Hadde du ikke avtale? 0 Siter
pinnedyr Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Skrevet 10. februar 2014 Hadde du ikke avtale? Jo. Men han tok aldri kontakt i dag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Ok. Jeg har prøvd å snakke med psykiateren i dag men han ringer ikke opp igjen. Bestill en time da. 0 Siter
pinnedyr Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Skrevet 10. februar 2014 Bestill en time da. Personalet mitt har bestilt time men han ringte aldri opp igjen. 0 Siter
Kayia Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Personalet mitt har bestilt time men han ringte aldri opp igjen. Møtte du ikke til timen personalet formidlet til deg da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Personalet mitt har bestilt time men han ringte aldri opp igjen. Ikke tlf time med face to face. 0 Siter
pinnedyr Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Skrevet 10. februar 2014 Ok. Men det går ikke an. 0 Siter
Kayia Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Ok. Men det går ikke an. Gi beskjed til personalet at du har behov for en ansikt-til-ansikt-avtale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.