Gå til innhold

Rare drømmer. For mye medisiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har så rare drømmer og jeg sover dårlig fordi jeg er trøtt hele dagen. Hva kan årsaken være? Jeg sliter ikke psykisk eller fysisk. Jeg har voldsomme tvangstanker om å finne tanker jeg ikke finner oppi hodet på en måte. Men det er det eneste. Jeg går på 80 mg fluoxetin. Er det for mye fluoxetin? Jeg skal kanskje til psykiater i dag og jeg skal ta opp om det er anledning til å trappe ned. Hva syns dere?

Skrevet

Hei. Jeg har så rare drømmer og jeg sover dårlig fordi jeg er trøtt hele dagen. Hva kan årsaken være? Jeg sliter ikke psykisk eller fysisk. Jeg har voldsomme tvangstanker om å finne tanker jeg ikke finner oppi hodet på en måte. Men det er det eneste. Jeg går på 80 mg fluoxetin. Er det for mye fluoxetin? Jeg skal kanskje til psykiater i dag og jeg skal ta opp om det er anledning til å trappe ned. Hva syns dere?

Jeg syns du skal ta opp alt du har skrevet om her inne den siste tiden med psykiateren din i dag.

Skrevet

Enig med Kaila. Ta dette opp med psykiateren.

Skrevet

Ok. Jeg har prøvd å snakke med psykiateren i dag men han ringer ikke opp igjen.

Skrevet

Hadde du ikke avtale?

Skrevet

Hadde du ikke avtale?

Jo. Men han tok aldri kontakt i dag.

Skrevet

Bestill en time da.

Skrevet

Bestill en time da.

Personalet mitt har bestilt time men han ringte aldri opp igjen.

Skrevet

Møtte du ikke til timen personalet formidlet til deg da?

Skrevet

Ikke tlf time med face to face.

Skrevet

Ok. Men det går ikke an.

Gi beskjed til personalet at du har behov for en ansikt-til-ansikt-avtale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...