Gjest Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Jeg lå på 0,6 ved siste måling av lithium nivået. Det var effektivt sist jeg økte under påkjenninger, så jeg lurer på om det ikke er det beste å prøve det igjen. Situasjonen er for vanskelig, jeg takler det ikke, og nå begynner jeg å bli destruktiv igjen også. Eller er jeg feig som tyr til medisiner? Burde jeg bare klare å komme igjennom det uten å øke? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Økning er klokskap - ikke feighet. Jeg er dog tilhenger av legemedvirkning ved medisinendring der det er mulig. 0 Siter
Gjest Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 (endret) Økning er klokskap - ikke feighet. Jeg er dog tilhenger av legemedvirkning ved medisinendring der det er mulig. Jeg skal snakke med psykiateren når jeg får tak i han. Men tror ikke jeg venter lengre med å øke. Endret 10. februar 2014 av eller 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Jeg skal snakke med psykiateren når jeg får tak i han. Men tror ikke jeg venter lengre med å øke. Kanskje begynner du å knekke noe av koden for din sykdom, dette var både en innsiktsfull og klok tankegang. Har du fått tak i din behandler? 0 Siter