Gå til innhold

NHD/Får fortsatt ikke til å slutte med å jors på å besvime.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver fortsatt å besvime selvom jeg ikke får det til. Jeg ønsker å sikle å få kramper.

I tillegg leter jeg etter tankene mine som jeg ikke finner. De gode gamle vrangforestillingene mine.

Jeg har prøvd å fått time til psykiateren men de kontaktet meg aldri opp igjen. Det er vel dårlig, at de ikke kontakter meg opp igjen?

Skrevet

Hadde ikke du fått time hos psykiater da? Var det ikke de på omsorgsboligene din som mente du måtte dit?

Skrevet

Hadde ikke du fått time hos psykiater da? Var det ikke de på omsorgsboligene din som mente du måtte dit?

Jo, men vi fikk aldri den timen likevel.

Skrevet

Jeg prøver fortsatt å besvime selvom jeg ikke får det til. Jeg ønsker å sikle å få kramper.

I tillegg leter jeg etter tankene mine som jeg ikke finner. De gode gamle vrangforestillingene mine.

Jeg har prøvd å fått time til psykiateren men de kontaktet meg aldri opp igjen. Det er vel dårlig, at de ikke kontakter meg opp igjen?

Av og til har psykiatere mye å gjøre slik at det blir litt ventetid. I mellomtiden kan du vel snakke litt med personalet i boligen din

Skrevet

Personalet i boligen kan ikke gjøre noe. De har gjort det de kan. Bare psykiateren kan endre på medisinene mine. Jeg mener jeg går på for høy dose. 80 mg fluoxetin er jo altfor mye, ikke sant?

Skrevet

Personalet i boligen kan ikke gjøre noe. De har gjort det de kan. Bare psykiateren kan endre på medisinene mine. Jeg mener jeg går på for høy dose. 80 mg fluoxetin er jo altfor mye, ikke sant?

Om medisindosen skal endres eller ikke, kan ikke jeg ta stilling til siden jeg ikke er lege. Det er neppe medisinen som forårsaker dine bisarre handlinger og tanker, og det haster ikke å få endret medisineringen.

Går du på jobb for tiden eller blir du hjemme hele dagen?

Skrevet

Om medisindosen skal endres eller ikke, kan ikke jeg ta stilling til siden jeg ikke er lege. Det er neppe medisinen som forårsaker dine bisarre handlinger og tanker, og det haster ikke å få endret medisineringen.

Går du på jobb for tiden eller blir du hjemme hele dagen?

Jeg orker ikke gå på jobben for jobben er bare noe drit syns jeg. Untatt på onsdagen for da er det bingo men jeg vinner jo aldri likevel.

Skrevet

Jeg orker ikke gå på jobben for jobben er bare noe drit syns jeg. Untatt på onsdagen for da er det bingo men jeg vinner jo aldri likevel.

Hva driver dere med på jobben din da? Jeg ville trodd det var bedre for deg å gå på jobb, selv om det er litt kjedelig der, enn å sitte og tenke på sykdom hele dagen.

Skrevet

Hva driver dere med på jobben din da? Jeg ville trodd det var bedre for deg å gå på jobb, selv om det er litt kjedelig der, enn å sitte og tenke på sykdom hele dagen.

Jeg digger å tenke på sykdommer for jeg ønsker å bli kjempesyk i hodet med psykoser og hele pakka. Jeg leter stadig etter symptomer men samtidig som jeg finner symptomene så sier fornuften min noe annet. På jobben strikker vi.

Skrevet

Synes du ikke det er litt hyggelig å treffe de du jobber sammen med?

Skrevet

Synes du ikke det er litt hyggelig å treffe de du jobber sammen med?

Egentlig ikke, for hele gjengen der oppe er teite untat en dame. Ellers er alle helt utenfor min kompetanse.

Skrevet

Egentlig ikke, for hele gjengen der oppe er teite untat en dame. Ellers er alle helt utenfor min kompetanse.

Hva mener du med at de er utenfor din kompetanse?

Skrevet

Hva mener du med at de er utenfor din kompetanse?

Det er det at de er så sure enkelte, og er vanskelig å snakke med fordi de er så utviklingsemmet, noe jeg ikke er.

Skrevet

Det er det at de er så sure enkelte, og er vanskelig å snakke med fordi de er så utviklingsemmet, noe jeg ikke er.

Men er det ikke allikevel bedre enn å bli hjemme dag etter dag? I morgen er det jo onsdag og da sa du dere pleide å ha bingo. Kanskje du skal gå i morgen og kanskje du vinner også?

Skrevet

Men er det ikke allikevel bedre enn å bli hjemme dag etter dag? I morgen er det jo onsdag og da sa du dere pleide å ha bingo. Kanskje du skal gå i morgen og kanskje du vinner også?

Ok. Men det som er så teit med bingo er at alltid så sies helt feil tall. Men jeg skal prøve å gå på jobben i morgen, men ellers liker jeg å være i leiligheten og jeg er besatt av å kjøpe på kjeks og godteri å spise til jeg blir kvalm. Jeg er begynt på fotballtrening hc lag men jeg er jo ikke i hc skikt i det heletatt fordi jeg ikke har asperger syndrom.

Skrevet

Det er kanskje ikke så lett for deg å føle at du passer inn. Det kan være at noen av de som er på fotballaget ditt eller jobben din fungerer dårligere enn deg, men jeg tror ikke du ville ha klart deg så bra blant folk som ikke har spesielle vansker heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...