Gjest Anonym bruker Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Et spørsmål som stadig dukker opp. Orker jeg mer, hva er vitsen med dette livet, det er for slitsomt, for hardt, for tungt...hver dag å mobilisere seg for hverdagens krav. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 En faktor som er svært viktig i denne sammenheng er: Er det forbigående eller varig? Er alle behandlingsmuligheter forsøkt? 0 Siter
Cammomille Skrevet 13. februar 2014 Skrevet 13. februar 2014 Akkurat sånn som jeg tenker om dagen også. Alt koker ned til om det er verdt det i forhold til innsats og utbytte. Jeg aner ikke om det er verdt det, men klarer ikke bestemme meg for avslutte livet heller... På bakgrunn av dette lever jeg i et vakum dag etter dag :-( 0 Siter
Gjest Skrevet 13. februar 2014 Skrevet 13. februar 2014 (endret) Akkurat sånn som jeg tenker om dagen også. Alt koker ned til om det er verdt det i forhold til innsats og utbytte. Jeg aner ikke om det er verdt det, men klarer ikke bestemme meg for avslutte livet heller... På bakgrunn av dette lever jeg i et vakum dag etter dag :-( Jeg har også mange slike tanker når jeg er dårlig. Tror nok det er nokså vanlig. Men når jeg er frisk så føler jeg det er godt å leve. Du må tenke på de som er glad i deg, og så må du finne ut hvordan du kan få det bedre. Hvis du har en depresjon så må den behandles. Da blir det kanskje ikke bare at livet er greit, men det kan også bli godt å leve. Endret 13. februar 2014 av eller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.