FjellOgDalar Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Kan man bruke dette som behovsmedisin ved uro? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Man kan i hvert fall prøve uten å ta skade. 0 Siter
Sillicious Skrevet 12. februar 2014 Skrevet 12. februar 2014 Kan man bruke dette som behovsmedisin ved uro? Er dette på resept? Aldri hørt om, men hørtes veldig bra ut! 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Skrevet 17. februar 2014 Takk for svar, HND Det er et eldre antipsykotisk medikament, som også virker angstdempende og kvalmestillende. I alle fall forstår jeg Felleskatalogen. Psykiateren min snakket om Largactil eller Melleril (i samme sjanger), men disse er avregistrert - så man må søke om fritak. Derfor tenkte jeg å høre med han om Stemetil. Dessverre er han alt for vanskelig å få tak i... Men alt til sin tid får man vel si. Er reseptbelagt ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.