Gå til innhold

Observert på matvarebutikken

Lillemus

Anbefalte innlegg

I kveld var jeg vitne til følgende inne på en forholdsvis stor matvarebutikk:

To små søsken, ca. 3 og 5 år gamle løp vilt rundt med hver sin lille barne-handlevogn. Hyling og hojing og full fart! Mor langt unna, far vet jeg ikke hvor var. De to små oppdaget en utstillingsdukke (uten armer og bein) for Pierre Robert undertøy og skrenset bort med vognene for å se. Kjapt kom fire små hender og grafset heftig på dukkens overdel for å se på puppene hennes. Jeg tok en sving rundt hylla for å lete etter noe å vurderte å gripe inn. Mor var fremdeles langt unna, far ikke å se. Jeg kom tilbake uten å ha funnet det jeg skulle i det dukka gikk i golvet med et brak. Jeg gikk til kassen og priset meg lykkelig over at det ikke var mine unger. :) Mor fremdeles langt unna, far fremdeles ikke å se.

Men jeg synes jo virkelig ikke man lar to så ville unger herje rundt alene i butikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kveld var jeg vitne til følgende inne på en forholdsvis stor matvarebutikk:

To små søsken, ca. 3 og 5 år gamle løp vilt rundt med hver sin lille barne-handlevogn. Hyling og hojing og full fart! Mor langt unna, far vet jeg ikke hvor var. De to små oppdaget en utstillingsdukke (uten armer og bein) for Pierre Robert undertøy og skrenset bort med vognene for å se. Kjapt kom fire små hender og grafset heftig på dukkens overdel for å se på puppene hennes. Jeg tok en sving rundt hylla for å lete etter noe å vurderte å gripe inn. Mor var fremdeles langt unna, far ikke å se. Jeg kom tilbake uten å ha funnet det jeg skulle i det dukka gikk i golvet med et brak. Jeg gikk til kassen og priset meg lykkelig over at det ikke var mine unger. :) Mor fremdeles langt unna, far fremdeles ikke å se.

Men jeg synes jo virkelig ikke man lar to så ville unger herje rundt alene i butikken!

Ja, ja. Er fint å ha noen man føler seg bedre enn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...