Gondor Skrevet 14. februar 2014 Skrevet 14. februar 2014 Hvor sannsynlig er det at man faller ned i en dyp depresjon eller fyker opp i en heidundranes hypomani etter år med symptomfrihet? Jeg er bipolar, er godt medisinert og har vært stabil i åresvis med unntak av paranoide perioder og kort, dype depresjoner. Jeg regner med å måtte leve med dette. Hvis jeg fortsetter å ta medisinene mine resten av livet, kan jeg regne med å allikevel bli skikkelig psyk en gang eller to før jeg dør? Er det noe jeg eventuelt kan gjøre for å unngå det? Kan medisiner plutselig slutte å virke? Hvis det er tilfelle, er jeg skikkelig fucked! Jeg kunne spurt min egen psykiater om dette, men jeg skal ikke dit før i april. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. februar 2014 Skrevet 14. februar 2014 Hvor sannsynlig er det at man faller ned i en dyp depresjon eller fyker opp i en heidundranes hypomani etter år med symptomfrihet? Jeg er bipolar, er godt medisinert og har vært stabil i åresvis med unntak av paranoide perioder og kort, dype depresjoner. Jeg regner med å måtte leve med dette. Hvis jeg fortsetter å ta medisinene mine resten av livet, kan jeg regne med å allikevel bli skikkelig psyk en gang eller to før jeg dør? Er det noe jeg eventuelt kan gjøre for å unngå det? Kan medisiner plutselig slutte å virke? Hvis det er tilfelle, er jeg skikkelig fucked! Jeg kunne spurt min egen psykiater om dette, men jeg skal ikke dit før i april. I livets spill kan alt skje for der er ting uforutsigbart, du må leve i nuet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.