AnonymBruker Skrevet 15. februar 2014 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har en mann som tidvis er litt hissig..... ikke voldelig da, men han kan klikke over småting. Nå skrøt han i går over at nå har han ikke vært hissig på noen dager/en stund. Så får han helt ideer om å kjøpe bil og greier, andre ganger klager han over hvor blakke vi er osv.... Senere på kvelden diskuterer vi dagens barn. Det begynte med at vi snakket om at vi sparer på barnas konto. Da sier han at dagens unge ikke har samme pengevett som før og bare soser bort pengene når de blir 18. Jeg sier at tendensen viser egentlig at dagens unge er nokså fornuftige, ikke alle selvsagt, men jeg syns det heller virker som de unge da vi var unge (10-20 år siden) var mer ufornuftige. Dagens unge røyker og drikker f.eks. ikke så mye som før, det er blitt teit. Det har jo stått om det i avisene. Jeg overdriver litt og sier at forskning viser bla bla....... men så klikker han. Du vet, han får en ide han og vil at alle skal være enig med han. Jeg er jo delvis enig, men jeg må jo få si min mening og ikke feie alle over en kam. Men nei, han blir så hissig at han går ut av rommet. Forbanna kjerring, går ikke an å ha sånt i hus§! Hallo - fordi jeg motargumenterte litt? Skulle jeg bare jattet med og sagt jaja alle unge er slyer som bare soser bort penger....... og klikke for en sånn ting da. Som ikke angikk oss en gang. Nei, jeg gikk bare og la meg. Litt av en valentinsdag. (og det ekke første gang han klikker for småting). Kan han være bipolar? Syns han er veldig opp- og ned i humør, og han har kort lunte, og tenker ikke alltid over handlingene sine... Anonymous poster hash: 85939...4da 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. februar 2014 Skrevet 15. februar 2014 Forstyrret - ja, men ikke bipolar. Hvis det er noen diagnose på dette, ligger det nok i gruppen personlighetsforstyrrelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.