Madelenemie Skrevet 16. februar 2014 Skrevet 16. februar 2014 Nei, jeg er ikke enig. Det ser for meg ut som enkelte menn takler normal motgang veldig dårlig. Hva er det som gjør at noen går og skyter seg over ting som ville sendt en som meg under dyna i noen dager? Stolthet? Ære? Skjønner ikke det der, jeg. Hei! Hvis du tror å gå under dyna et par dager er sammelignbart med fortvilelsen over laaang tid et menneskene kjenner som skyter seg selv i hodet,så vet du lite! Å skyte seg er en handling gjort i dyp fortvileslse, ikke noe annet!!!, jeg er helt uenig med min psykiater som mener alle selvmord er aggresive gjerninger, hun har ikke kjent på den dype fortvilelsen. Om hun vet aldri så mye om autisme, så vet hun ikke nok om hva som skyldes selvmord. Ja jeg vurderte er raskt selvmord, da jeg fikk forståelse av hvordan det ville sendt mine barn inn i livslang terapi var det aldri et spørsmål mer, da tåler jeg mye mer,. men jeg manglet kunnskap om hvordan dette ville skade mine barn og slett ikke gå over som sorg etter et år. Om jeg skadet andre, det er jeg likegyldig til, men akkurat mine barn er det umulig for meg å ønske skade. Da detaljene ble tydeliggjort for meg, har det aldri vært en reell mulighet jeg har, så jeg tror også selvmord, mange skyldes mangel på kunnskap om hvordan det skader og påvirker dem man elsker. Barn har rett på foreldre som aldri svikter og sviker, voksne som har forrådt må tåle. Har man likegyldige mennesker rundt seg forstår jeg at man velger å skyte seg selv i hodet og jeg syns det er en real ærefull handling, virkelig, det står respekt av , det, å syte og klage er akkurat det motsatte, så flere burde hatt mer mot. Har man barn er saken annerledes, da har man et annet ansvar, men uansett er å skyte seg selv en modig handling , en fryktløs handling, og tydelig tale, ikke syting og klaging og gnål. Jeg misliker prat, handling står det i det minste respekt av., ikke alt i livet er uten smerte, og vi har alle et ansvar, vi bare klarer ta begrenset og stykkevis grep om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.