Gå til innhold

utroskap

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei!

Jeg er helt fra meg. Jeg har fortalt kjæresten min at jeg var sammen med noen andre før vi ble sammen (samtidig som jeg møtte min nåværende kjæreste).

Han sier at han har tilgitt meg, men jeg føler sorgen og skuffelsen hans.

Jeg fortalte ham dette for kun kort tid siden, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg vil nevne at dette var en engangshendelse og at jeg føler ingenting for vedkommende jeg var med.

Jeg ønsker bare at han ikke skal se annerledes på meg, og jeg vil egentlig bare at hele situasjonen skal være glemt..

Men det er nok ikke mulig?

Har du noen tips til hvordan vi kan legge dette bak oss?

Jeg vil jo bare ha ham, og kunne aldri ha rørt noen andre igjen.. Jeg elsker han og vil tilbringe resten av livet mitt med ham.

Jeg aner ikke hva han tenker og han vil ikke snakke om det.... Han sier bare at han har tilgitt meg...

Han vil jo fortsatt ha meg og han elsker meg...

Tror du at skuffelsen og sorgen hans vil gå bort?

Vi har forresten bare vært sammen i 4 mnd.

Skrevet

Hei!

Jeg er helt fra meg. Jeg har fortalt kjæresten min at jeg var sammen med noen andre før vi ble sammen (samtidig som jeg møtte min nåværende kjæreste).

Jeg fortalte ham dette for kun kort tid siden, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg vil nevne at dette var en engangshendelse og at jeg føler ingenting for vedkommende jeg var med.

Jeg ønsker bare at han ikke skal se annerledes på meg, og jeg vil egentlig bare at hele situasjonen skal være glemt..

Jeg vil jo bare ha ham, og kunne aldri ha rørt noen andre igjen.. Jeg elsker han og vil tilbringe resten av livet mitt med ham.

Jeg aner ikke hva han tenker og han vil ikke snakke om det.... Han sier bare at han har tilgitt meg...

Jeg forstår ikke helt at dette skal være et problem at du var sammen med en annen når du traff kjæresten din. Eller mener du at du var sammen med begge samtidig?

Jeg forstår ikke hvorfor han skulle være skuffet hvis du gjorde det slutt når dere ble kjærester. 

Skrevet

"Jeg aner ikke hva han tenker og han vil ikke snakke om det.... Han sier bare at han har tilgitt meg..."

Da er det ikke noe mer å snakke om. Du får bearbeide dine egne følelser rundt det og respektere at han ikke vil snakke. Han ønsker tydelig ikke at dette skal være et tema i deres forhold. Det bør du respektere og heller snakke med andre om dine egne følelser om det er et stort behov for deg. Dere er i det jeg vil kalle et ferskt forhold og fokus bør være helt andre steder. 

Anonymous poster hash: 04ea9...1f6
Skrevet

Skjønner ikke hva han reagerer på. Du var sammen med andre før du ble sammen med ham. OK. Har du løyet og sagt at du var jomfru og ikke rørt av mannehender før han dukket opp? Hvis ikke har han ingen grunn til å være skuffet.

Skrevet

Hei!

Hvorfor bruker du ordet utroskap om dette?

Skrevet

"Alle" har jo vært sammen med noen andre, man er kun jomfru engang så de man møter senere kan ikke forvente at man skal være uberørt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...