Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik jeg forstår det har jentene blitt tatt på alvor. Foreldre har samtalet med dem. Det er tatt opp med kinoen (som ikke får gjort så mye i etterkant av dette). Trolig velger de å følge litt ekstra med i fremtiden.

Det er klart at dette er vanskelige opplevelser for 13-åringer og det er vel foreldre som får ivaretatt dem best etter denne opplevelsen. Skulle det bli noe "traume" etter dette som ikke avtar om kort tid ved hjelp av samtaler/forklaringer, så antar jeg foreldrene er så tilstede at de skaffer nødvendig hjelp til å behandle dette. 

Anonymous poster hash: 21f57...e30

Slik jeg forstår det har jentene blitt tatt på alvor. Foreldre har samtalet med dem. Det er tatt opp med kinoen (som ikke får gjort så mye i etterkant av dette). Trolig velger de å følge litt ekstra med i fremtiden.

Det er klart at dette er vanskelige opplevelser for 13-åringer og det er vel foreldre som får ivaretatt dem best etter denne opplevelsen. Skulle det bli noe "traume" etter dette som ikke avtar om kort tid ved hjelp av samtaler/forklaringer, så antar jeg foreldrene er så tilstede at de skaffer nødvendig hjelp til å behandle dette. 

Traume av dette? 

Anonymous poster hash: 570c7...611

Hverken du eller jeg er i stand til å vurdere hvordan disse jentene har opplevd dette og i hvilken grad det har påvirket dem. Antagelig går dette veldig, veldig fint :)

Jeg skrev "traume" (legg merke til apo'ene). Men du kan gjerne bytte ut ordet med feks fysiske/psykiske reaksjoner på, som vedvarer over tid eller dukker opp i etterkant av denne opplevelsen. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...