xxløvetannxx Skrevet 16. februar 2014 Skrevet 16. februar 2014 Jeg startet opp med 100 mg xeplion i slutten av Desember. I Januar merket jeg mye blackouts og ble av denne grunn lagt inn på akuttpsyk til observasjon. Iløpet av denne perioden skulle jeg ha ny sprøyte og ba spesifikt om å få senke dosen til 75 mg. I begynnelsen hadde jeg noen blackouts,men nå når det nærmer seg ny injeksjon har jeg ingen opplevelse av å falle ut eller miste tid. Er det nærliggende å tro at disse blackoutene har sammenheng med medisineringen? (Legger til at jeg i tre år gikk på cisordinol depot 150 mg/10 dag uten blackout i det hele tatt. Sluttet på denne på eget initiativ i Oktober i fjor, men ble raskt dårlig igjen. Det ble da foreslått overgang til xeplion.) 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Skrevet 17. februar 2014 Håper du kan ta deg tid til et svar på dette spørsmålet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. februar 2014 Skrevet 17. februar 2014 Det er ikke usannsynlig at blackoutene skyldes kombinasjonen av sykdommen og noe for høy dose. 0 Siter
xxløvetannxx Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Skrevet 17. februar 2014 Takk for svar. Ser jo i Felleskatalogen under bivirkninger at tap av bevissthet og nedsatt bevissthet står oppført. Mulig jeg bare er var på medisiner. Kan jo si at jeg ikke tåler vival/valium og sobril heller. Får hallusinasjoner og blir aggressiv av dem. Den eneste benzoen jeg kan bruke er stesolid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.