Gå til innhold

Plutselig panikkanfall fra intet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger og leser i dyp konsetrasjon, plutselig føles hjertet litt annerledes, får panikk, bråreiser meg og må gå fram og tilbake for å liksom kjenne at jeg lever, klarer ikke å sitte rolig da, for da føler jeg at jeg dør. Kaster innpå en halv Sobril ( kjenner at jeg klarer det ikke uten).

Selv om jeg ikke lenger er konstant på "vakt" for kroppens signaler, går jeg rett i "katastrofetanker" med en gang noe kjennes litt rart eller annerledes i kroppen.

Allikevel har jeg kommet mye lenger, fordi jeg klarer å roe meg ( om enn med en halv Sobril, men det "fortjener" jeg når det er så jæv.....).

Vil ikke la angsten styre livet mitt- jeg må videre og være som før. Kan ikke leve sånn:(

Bare noen tanker i kvelden.....

Skrevet

Ligger og leser i dyp konsetrasjon, plutselig føles hjertet litt annerledes, får panikk, bråreiser meg og må gå fram og tilbake for å liksom kjenne at jeg lever, klarer ikke å sitte rolig da, for da føler jeg at jeg dør. Kaster innpå en halv Sobril ( kjenner at jeg klarer det ikke uten).

Selv om jeg ikke lenger er konstant på "vakt" for kroppens signaler, går jeg rett i "katastrofetanker" med en gang noe kjennes litt rart eller annerledes i kroppen.

Allikevel har jeg kommet mye lenger, fordi jeg klarer å roe meg ( om enn med en halv Sobril, men det "fortjener" jeg når det er så jæv.....).

Vil ikke la angsten styre livet mitt- jeg må videre og være som før. Kan ikke leve sånn:(

Angst er fælt. Håper du snart får det bedre.

Anonymous poster hash: e340f...412

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg, bare at hos meg er det magen som er "problemet", ikke hjertet. 

Så fort jeg kjenner noe bevegelse i magen, at den romler eller bare at noe er annerledes så får jeg katastrofetanker, og de fører til kvalme. 

I tillegg har jeg angst for oppkast, ond sirkel!

Anonymous poster hash: d4786...5eb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...