Gå til innhold

Jeg er besatt av tourettes syndrom når jeg ser snødekte fjell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på om jeg har tourettes syndrom eller ikke. Jeg har det egentlig ikke diagnostisert, men jeg har det sån at jeg må bare lage grimaser og lage små lyder når jeg får vonde tanker. Det er for å få vekk de vonde tankene. Men jeg er besatt på tourettes syndrom når jeg er i nærheten av og kan se snødekte fjell. Snødekte fjell symboliserer for meg tourettes syndrom og ticks. Er dette vanlig?

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Hei pinnedyr,

Vi vurderer det som ikke konstruktivt for deg å stille så mange spørsmål her på doktoronline. Vi har derfor bestemt at du maksimalt kan stille tre spørsmål i uken. Vi håper du vil forholde deg til denne retningslinjen, for hvis du ikke gjør det så kan du ikke være bruker på doktoronline lenger.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...