Gå til innhold

Apatisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som har skjedd med meg.

Er jeg lat eller syk ?. Kan sitte en hel dag uten å gjøre noe spesielt. Kan høre på den samme musikken i flere timer. Jeg er utrolig passiv og orker ingen ting.

Det eneste jeg greier er å trene og høre på musikk, og sitte på nettet.

Jeg kjenner ikke at jeg har lyst til noe. Jeg ergrer meg over meg selv.  Liker ikke at jeg har blitt slik. Hvordan skal jeg liksom komme i gang?, jeg har jo ikke problemer med å være fysisk aktiv. Fysisk er formen bra men tydeligvis ikke psykisk.

Jeg er i ferd med å bli apatisk. Kan AP være skylden til dette?, jeg har ikke konsentrasjon til å lese og ta til meg kunnskap. Noe som har gjort meg svært dum. Greier ikke å få med meg noe fra OL, liksom. Selv om TV ofte står på.

Burde jeg trappe ned noe på medisiner kanskje? Kan man bli mer apatisk av Zyprexa ?.

Anonymous poster hash: 791e7...419
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Både Zyprexa og de sykdommer en får Zyprexa mot kan gjøre en apatisk. Det er mer sannsynlig at det skyldes sykdommen enn medisinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...