Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvis du har ønsker om forandring send meg en privat pm, så reiser vi begge til Nord Korera,

Det blir forandring til bedre for mye, det kan jeg love deg:-I)

Det blir en endring som kan skrives inn i historien ikke med våre signaturer, men for menneskehetens navn, for alle de som lider, for de små forsvarsløse, de som trenger vårt ooprør og forsvar.

Skrevet

Dette er noe du selv må ta stilling til. Jeg tror ikke det er konstruktivt at du drøfter dette på dol nå.

Hvis jeg skal ta stilling til dette selv er det veldig enkelt. Da er det ikke noe mer å snakke om.

Skrevet

Hei!

Hvis du har ønsker om forandring send meg en privat pm, så reiser vi begge til Nord Korera,

Det blir forandring til bedre for mye, det kan jeg love deg:-I)

Det blir en endring som kan skrives inn i historien ikke med våre signaturer, men for menneskehetens navn, for alle de som lider, for de små forsvarsløse, de som trenger vårt ooprør og forsvar.

Du fikk meg i hvertfall til å smile litt :)

Skrevet (endret)

Jeg tror ikke du skal ta stilling til det nå. Vurder det sammen med behandler når du er i en bedre periode.

Jeg har prøvd. Takk for svar :)

Endret av hww
Skrevet

Hei!

:-)

Smil er den første steg på veien, det neste er::  er du med.

Det vil være en psykisk støtte for meg å ha noen med, jeg tenker gjøre ting og det er bedre å være to enn en.

Det vil skape overskrifter, og nettop DE OVERSKRIFTENENE, er viktige, 

Vi kan som to små enkle skadeskutte mennesker skape rystelser...

Jeg har gjort det før, men jeg reiste ikke da inn i djevelens diktatur, å gjøre det skaper jordskjelvet vi bør få, fordi mennesker lider, noen,må starte debatten, jeg planlegger den, send meg en pm, om du ikke er sikker send meg pm, jeg kan lovge at dette vil gjøre det våken, etter våken kommer frisk, jeg kan forklare det på pm!!

Skrevet

Hei!

Jeg kan  stor grad sørge for og ta vare på, jeg trenger bare helst flere mennesker, jo flere jo bedre, jeg ønsker skape debatt.

Om jeg på et godt tidspunkt reiser inn, blir det debatt, om jeg forsvinner blir det debatt, om jeg dør det samme, miitt liv er intet, men jeg er mor, og jeg må vite at min handling er forenlig med ansvaret jeg tok på meg.

Nå er jeg gift med ansvaret og jeg vil heller ha barn som skaper revolusjon enn sovetabelletterbarn, som bare sover uten å tenle, de må ikke kalle seg mine barn, mine barn skaper endring til det bedre for menneskene, pga av prinsippene om rettferdighet.

Skrevet

Hei!

Jeg kan  stor grad sørge for og ta vare på, jeg trenger bare helst flere mennesker, jo flere jo bedre, jeg ønsker skape debatt.

Om jeg på et godt tidspunkt reiser inn, blir det debatt, om jeg forsvinner blir det debatt, om jeg dør det samme, miitt liv er intet, men jeg er mor, og jeg må vite at min handling er forenlig med ansvaret jeg tok på meg.

Nå er jeg gift med ansvaret og jeg vil heller ha barn som skaper revolusjon enn sovetabelletterbarn, som bare sover uten å tenle, de må ikke kalle seg mine barn, mine barn skaper endring til det bedre for menneskene, pga av prinsippene om rettferdighet.

Veldig fint gjort av deg, men jeg tror ikke jeg er den rette til å bli med på noe sånt... Jeg har ikke det som skal til samt energi til å være med på det heller.

Jeg ble spurt om å være med i styret i borettslaget jeg bor i også men måtte bare takke nei fordi jeg ikke har overskudd.

Men ellers takk :)

Skrevet

Hvis jeg skal ta stilling til dette selv er det veldig enkelt. Da er det ikke noe mer å snakke om.

Du må selv ta ansvar for dine valg. Andre kan ikke velge for deg. Motivasjonen må ligge inne i deg, - og jeg har liten tro på at det er konstruktivt å søke støtte/bekreftelse fra andre i denne situasjon.

Skrevet

Du må selv ta ansvar for dine valg. Andre kan ikke velge for deg. Motivasjonen må ligge inne i deg, - og jeg har liten tro på at det er konstruktivt å søke støtte/bekreftelse fra andre i denne situasjon.

Jeg vet at det er mitt valg og at jeg må stå for det. Det er derfor jeg ville snakke med noen om det, for jeg føler meg ikke trygg på mine egne følelser rundt dette.

Skrevet

Har du lyst til å gi meg en god grunn til at jeg skal fortsette, hvis det er noen grunn til det? Det ville vært til hjelp for meg med et slikt innspill.

Skrevet

Har du lyst til å gi meg en god grunn til at jeg skal fortsette, hvis det er noen grunn til det? Det ville vært til hjelp for meg med et slikt innspill.

Jeg greier ikke å se noen gode grunner til å fortsette, jeg ser bare at jeg er i veien for andre som trenger og fortjener denne hjelpa mer enn meg.

Skrevet

Ville dere andre gitt dere om dere var meg?

Jeg må ha et endelig svar klart til i morgen.

Takk hvis noen har innspill, har ingen andre å spørre.

Dette handler om deg, ikke oss. DU må kjenne etter hva du vil. Du har neppe frist i morgen heller, gjetter den fristen er selvpålagt.

Hva med å diskutere problematikken med behandler i morgen?

Skrevet

Dette handler om deg, ikke oss. DU må kjenne etter hva du vil. Du har neppe frist i morgen heller, gjetter den fristen er selvpålagt.

Hva med å diskutere problematikken med behandler i morgen?

Det er nok ikke noe mer håp for meg.

Men takk for alle innspill, at dere bryr dere.

Skrevet

Det er nok ikke noe mer håp for meg.

Men takk for alle innspill, at dere bryr dere.

Slik jeg leser dine innlegg nå, så legger du på en måte ansvaret for din avgjørelse ut på oss som leser det du skriver på dol.  Jeg gjentar det jeg sa i går om at dette er en avgjørelse du selv må ta. Noen ganger er avslutning av terapi det beste alternativet, andre ganger er det mer konstruktivt å fortsette. Hva som gjelder for deg i ditt liv, er det du selv som må vurdere, evt. i samråd med behandler.

Skrevet

Slik jeg leser dine innlegg nå, så legger du på en måte ansvaret for din avgjørelse ut på oss som leser det du skriver på dol.  Jeg gjentar det jeg sa i går om at dette er en avgjørelse du selv må ta. Noen ganger er avslutning av terapi det beste alternativet, andre ganger er det mer konstruktivt å fortsette. Hva som gjelder for deg i ditt liv, er det du selv som må vurdere, evt. i samråd med behandler.

Greit. Jeg trekker tilbake det jeg skrev.

Skrevet

Greit. Jeg trekker tilbake det jeg skrev.

Nå agerer du av en eller annen grunn etter ditt gamle mønster. Er du ekstra sliten for tiden? Greier du å ta et skritt tilbake og se hva som skjer? 

Skrevet (endret)

Nå agerer du av en eller annen grunn etter ditt gamle mønster. Er du ekstra sliten for tiden? Greier du å ta et skritt tilbake og se hva som skjer?

Jeg vet det kan virke slik, men det var nok ikke ment slik. Jeg innså at jeg prøvde å legge ansvaret over på dere andre, og det er dårllg gjort av meg.

Har vært hos legen idag og fant fort ut jeg er deprimert og har vært det en stund.

Nå må jeg prøve å få tankene over på andre ting. Skal på jobb idag, og selv om det byr meg imot pga formen skal det bli godt å tenke på noe annet.

Endret av hww
Skrevet

Jeg vet det kan virke slik, men det var nok ikke ment slik. Jeg innså at jeg prøvde å legge ansvaret over på dere andre, og det er dårllg gjort av meg.

Har vært hos legen idag og fant fort ut jeg er deprimert og har vært det en stund.

Nå må jeg prøve å få tankene over på andre ting. Skal på jobb idag, og selv om det byr meg imot pga formen skal det bli godt å tenke på noe annet.

Fint at du skulle til legen i dag, nyttig å få snakket litt med de som kjenner ens historikk. Håper du tar til deg råd om å gå tur i ulent terreng, for det hjelper fint mot både grubleri, smerter (for de som har det) og depresjon. Ha en fin dag :)

Skrevet (endret)

En ting til: Alle som har fulgt deg her inne vet at du (som regel) ikke mener det sånn (dvs at mønsteret ditt ikke er intensjonelt) og at du ønsker å bli bedre. Det er bare det at intensjonene bak er litt uvesentlige så lenge handlingene ikke er i samsvar med intensjonene. Du bør derfor jobbe med å ikke utagere følelsene dine - om du da er motivert for å jobbe mer for å få det bedre (og hvorvidt du er motivert kan bare du vite, og er bare din business)  :)

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...