Gå til innhold

Sobril

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

NHD,

Jeg har i tillegg til ZypAdhera injeksjoner og Cipralex tatt 1. stk. 25. mg. Sobril hver formiddag i nesten tre år. Gjorde den «feilen» og sa til psykiateren min at jeg har et alkoholproblem som jeg ønsker å jobbe med. Resultatet av at jeg var åpen og ærlig er at han nekter å skrive ut Sobril. Hvis jeg skal klare å kutte drastisk i alkoholinntak fremover så trenger jeg i alle fall benzo i en periode. Jeg har nå drukket normale mengder alkohol i halvannen uke og hadde heldigvis noen tabletter liggende. Uten benzo så er jeg veldig ør i hodet. Hva mener du om denne «straffen» for ærlighet? Jeg har sagt ja til å samtale med en såkalt ruskonsulent og han sa når vi har hatt et møte så kunne vi se på muligheten for Sobril i en periode. Jeg trenger det nå. Dette hadde neppe skjedd med behandlerne mine i Oslo, men her jeg bor nå så mistenker jeg dessverre dette er klassisk smålig småbymentalitet fra legen sin side. Ville du nektet brått og plent benzo på denne måten, NHD?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg synes ikke dette var noen faglig god intervensjon.

Skrevet

Jeg synes det er ille.

Det lønner seg nok å være forsiktig med hva man sier til også behandlere. De er bare mennesker de også.

Skrevet

Dårlig gjort å fjerne benzo sånn plutselig, tror ikke det er bra og du trenger dem nå. Iallefall liker ikke dps benzo, en venn fikk vite at fikk han mer benzo av legen var han ferdig der. De vil styre livene til voksne folk, tror ikke de hadde likt det selv å være underdanig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...