Gå til innhold

Madrs = 35?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg psyk, så jeg tok en test på nettet. Skåret 35 og da var jeg "snill" når jeg svarte.

Hvor stor vekt legges på denne testen? Er den til å stole på?

Når jeg er deprimert, er jeg så trett at jeg er ubrukbar. Denne testen spør ingenting om dette, hvorfor? Likedan når det gjelder økt matlyst?

Jeg har bipolar. Ganske ofte har vel slike mennesker nedsatt matlyst og øket søvn når de er deprimerte?

Anonymous poster hash: 4e0ce...205
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

MADRS utført av en erfaren behandler som er spesialt skolert i å utføre MADRS er absolutt noe å legge vekt på.

Skrevet

MADRS utført av en erfaren behandler som er spesialt skolert i å utføre MADRS er absolutt noe å legge vekt på.

Takk, skal til en behandler snart, må visst det.........! Jeg er snart "halvdød". Hva har det seg egentlig at all energien forsvinner? Hvor blir den av? Jeg er jo helt ubrukbar.

Skrevet

Takk, skal til en behandler snart, må visst det.........! Jeg er snart "halvdød". Hva har det seg egentlig at all energien forsvinner? Hvor blir den av? Jeg er jo helt ubrukbar.

Jeg har det akkurat på samme måte som deg! Og jeg har også lurt mange ganger på hvorfor økt søvnbehov og matlyst ikke er en del av spørsmålene i MADRS.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...