Gå til innhold

Syke venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at jeg kjenner fem personer som har BP. Var på besøk til to i dag, fikk vite at en av dem hadde det i dag. De ventet nok på min diagnose, jeg snakket heller om energi og healing, at jeg måtte slutte å heale fordi jeg ble syk av det. Sterkt medisinerte er de to, hun ble tvunget for noen år siden, nå er det ikke tvang likevel tar hun medisinene. Ingen kontakt med dps, ikke på flere år, burde hun ikke få oppfølging av psykiater? Han andre hadde/har samme sykepleier som meg, hvis ikke han tok medisin ville han bli tvunget. Så de bruker tvang her.

Han hadde en god periode nå, men selv om han tar medisiner får han svingninger. Er han feilmedisinert, eller er svingningene noe han må leve med? Og hun da, veldig energiløs, det er jo jeg og for tiden men hun kan jo ha depresjon...og ingen oppfølging?

Har vært innlagt med dem begge to, det er sånn vi kjenner hverandre. Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe dem?

Skrevet

Jeg kan iallefall være en venn, kan være støtte i det og ikke sant? :)

Skrevet

Ja, du kan være en venn. Jeg ser ikke helt hvordan du kan være noe annet. Vennskap er gull verdt og det holder lenge. Ikke slit deg ut og introduser litt humor.

Skrevet

Ja, du kan være en venn. Jeg ser ikke helt hvordan du kan være noe annet. Vennskap er gull verdt og det holder lenge. Ikke slit deg ut og introduser litt humor.

Det skal jeg gjøre :) Er trist når folk sliter, men de har kanskje et bedre liv enn jeg tror. De er jo mine venner og, det er positivt med venner.

Skrevet

Kanskje er det best hvis du fokuserer på å bli frisk selv, og venter med tanker om energier og healing til du håndterer livet som de vanlig dødelige.

Anonymous poster hash: eb1ed...940
Skrevet

Kanskje er det best hvis du fokuserer på å bli frisk selv, og venter med tanker om energier og healing til du håndterer livet som de vanlig dødelige.

Anonymous poster hash: eb1ed...940

Kommer aldri til å håndtere livet som andre dødelige....og hva er vel frisk? Verden og hele samfunnet er sykt med stor s.

Skrevet

Jeg driver med internett healing. Bare si ifra så skal jeg be for deg og healer deg gjennom bit's jeg sender gjennom internett kabler. Jeg garanterer like stor effekt som andre healingmetoder. (Altså placebo effekt)

Anonymous poster hash: fddd4...1ae
Skrevet

Jeg driver med internett healing. Bare si ifra så skal jeg be for deg og healer deg gjennom bit's jeg sender gjennom internett kabler. Jeg garanterer like stor effekt som andre healingmetoder. (Altså placebo effekt)

Anonymous poster hash: fddd4...1ae

Nei takk, mitt behov er dekket :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...