Gå til innhold

angst

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

hei jeg ble så nervøs etter att jeg fikk artieflimmer for ca ett år siden har vært redd for og være alene blir plutselig urolig og redd er redd for og dø er redd for fremtiden redd for og bli alene har vært gift siden 1986 og har værdens snilleste mann har en sønn på 29 som bor hjemmme han har litt cp og ADHD har nok vært mange slitsomme år men har avlastning på han jeg er selv 50 har kommet litt i overgangsalderen er angsten verre da lurer jeg på er ute og går en tur om dagen synes jeg er bedre da jeg kommer inn har det verst på morgenen blir klam og skjelven går som regel over utpå dagen synes jeg ble verre etter att jeg økte dosen med hjertemedisiner cardizem uno 360mg jeg økte dosen fordi jeg hadde så høy puls på morgenen dette vart jeg enda mere nervøs av for da var jeg redd flimmeret skulle begynne igjen jeg har jobbet på sykehjem men er nå uten arbeid det skal søkes uføretrygd er så sliten og tiltaksløs hele tiden føler att jeg har mistet gnisten på allt har alltid elsket og lage mat og hatt venner på besøk nå synes jeg ikke det er noe moro lenger de har noen pskykologer i kommunen burde jeg få noe hjelp der legen min søkte for meg til ett sted på Kongsvinger men fikk beskjed att jeg ikke var syk nok det er så vondt og være slik klarer ikke glede meg over noe mer jeg tenker slik vill jeg ikke være håper du kan svare meg

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg synes du skal kontakte fastlegen for å få avklart om du har en depresjon. Noe av det du skriver kan tyde på det.

Jeg synes du også skal ta kontakt med hjertespesialisten for nok en gang å få en forklaring på hvorfor denne mener at nåværende dose med medisin er best for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...