Gå til innhold

Nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått kontakt med en mann over nettet. Vi skriver til hverandre og det er både spennende og skremmende. Jeg er helt svett jeg! Dette kommer til å gå meget piano. Nytt terreng for meg.

Noen erfaringer med dette?

Skrevet

Mye erfaring her. Man bør være skeptisk. Jeg er nok litt opptatt av utseendet og har vel tilgode å ikke bli skuffet ved treff i RL. Selv etter å ha sett bilder. Opplever at mange menn (sikkert ikke alle) lyver når det gjelder utseende og også gjerne når det kommer til alder.

Mitt absolutte råd til deg er å avtale et treff så tidlig som overhodet mulig! Selvsagt da på et nøytralt sted. Kun en kopp kaffe. Da slipper du å bruke masse tid på snikksnakk og å bygge deg opp forventninger som forsvinner som dugg for solen ved et treff. Jeg ble lei meg når det skjedde.

Men! Foren del år siden traff jeg en mann på nett, alt klaffet og vi var kjærester i mange år. Det er slutt nå, men han er fremdeles en av mine beste venner!

Nettdating er kjempespennende, det er vanskelig å skru ned forventningene, men prøv alikevel!

Lykke til!! :)

Skrevet

Tusen takk for rådene! Løgn ja. Kanskje han er en stor drittsekk for alt jeg vet. Møte så tidlig som mulig? Det er akkurat det jeg er så nervøs for. Men du har vel rett. Bedre å treffe ham så kjapt som mulig og evnt få ham ut av systemet før jeg begynner å fantasere for mye. Han skrev veldig lite om seg selv, så i grunnen har jeg bare sett bilde av ham og ja, jeg går mye etter utseende.

Skrevet

Tusen takk for rådene! Løgn ja. Kanskje han er en stor drittsekk for alt jeg vet. Møte så tidlig som mulig? Det er akkurat det jeg er så nervøs for. Men du har vel rett. Bedre å treffe ham så kjapt som mulig og evnt få ham ut av systemet før jeg begynner å fantasere for mye. Han skrev veldig lite om seg selv, så i grunnen har jeg bare sett bilde av ham og ja, jeg går mye etter utseende.

Det med å begynne å fantasere kjenner jeg godt til og det er så kjipt å bli skuffet. Så ja, selv om det er nervepirrende, avtal et møte raskt. Ihvertfall hvis du er ute etter et seriøst forhold.

Skrevet

Ok. Jeg får la det stå til. Ta meg sammen og foreslå et møte.

Skrevet

Vær forsiktig Gondor, det er mange drittsekker der ute.

Skrevet (endret)

Jeg var litt aktiv på nettdating for en del år siden og har noen tips om du skal møte ham:

- avtal møte på et offentlig sted, ikke hjemme hos ham!

- sørg for at noen vet hvem det er du skal møte og når, jeg avtalte også alltid med en venninne at om hun ikke hadde hørt fra meg innen et bestemt klokkeslett skulle hun ringe meg og om jeg ikke svarte skulle hun slå alarm - det ble heldigvis aldri aktuelt :)

Jeg traff 5-6 stykker og de var trivelig alle sammen, men det ble ikke noe mer med noen av dem. Det var en del jeg mailet litt med, men silte fort ut en del merkelige karer... Det er mye rart der ute!

Og til slutt traff jeg han jeg i dag er sammen med, vi har nå vært i lag i over 8,5 år og vi skal bli gamle sammen. :)  :wub:

Endret av Lillemus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...