AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Hei. Jeg er under opptrappingsfase med Ritalin nå. Jeg tar 5 mg x 2 fra i morgen av. I helgen har jeg natteskift, og lurer på når på døgnet jeg bør ta tablettene? Bør jeg ta de slik at de fungerer mest på natten? I opptrappingsarket står det at jeg skal ta de kl 08 og 16, men det er jo da jeg sover etter natteskift. Samt at jeg ikke merker noe bivirkning eller virkning på 5 mg, så regner med jeg ikke kommer til å gjøre det på 5 mg x 2 heller. Takknemlig for svar Anonymous poster hash: 8594c...aef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Rart dette ikke er avklart av behandlende lege, tror du bør ringe dit og sjekke. Ritalin mens du sover virker jo ganske bortkastet -) Anonymous poster hash: f103e...8a1 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Du må se på nattskiftet som "din dag". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 Skrevet 21. februar 2014 Du må se på nattskiftet som "din dag". Det var det jeg tenkte, men måtte bare forsikre meg. Hadde så mange spørsmål sist til legen at jeg glemte å spørre om dette, som jo egentlig er ganske vesentlig. Takk for svar Anonymous poster hash: 8594c...aef 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.