Gå til innhold

"Om du var alene på hytta..."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør skrives ut i stort format, lamineres og henges opp "overalt".

:)  :)  :)

Skrevet

Var ikke i jobbmodus da jeg skrev det der. For meg er ikke hyttetur vanligvis noe jeg forbinder med jobbing, men jeg har forsåvidt gjort det jeg også noen ganger - rømt til hytta for å skrive :-)

Vet ikke helt hvor godt det funket - vil helst nyyyyyte freden og alenetiden da, uten å ha jobbpress på meg ;-)

Jeg skjønte egentlig det skjønner du, derfor :P på slutten... ;)

Jeg har reist på en avsidesliggende hytte uten nett med hell flere ganger. Når jeg står fast på noe, skal begynne med noe nytt - eller som nå for tiden, jobber nesten hele tiden - trenger jeg en del avbrekk i løpet av dagen. Når jeg jobber fra kontoret eller hjemmefra har avbrekkene lett for å bli surfing (dol) eller skravvel, og for meg er det mye bedre å ta en kaffe på verandaen istedefor. En kaffe på verandaen holder meg i samme tankemodus, mens surfing eller skravvel på jobb lett blir fullstendige og absolutte avbrekk. Tyngre å begynne på igjen da :)

Skrevet

Jeg hadde tenkt å reise på hytta noen dager for å få skrivero, men bør åpenbart heller bestille en time til terapaut. Helt feil tanker jeg hadde nemlig... :P

Skriving + skigåing = perfekt kombinasjon. Tror ikke du trenger terapi ;-)

Skrevet

Skriving + skigåing = perfekt kombinasjon. Tror ikke du trenger terapi ;-)

God kombo, helt sant, og det ryktes faktisk om snø dit jeg drar ;) Flott at jeg ikke virker å trenge terapi p.t. Er imidlertid åpen for at det vil være et behov om et par-tre måneder når dette forhåpentligvis er over, dvs levert og godkjent ;)

Skrevet

God kombo, helt sant, og det ryktes faktisk om snø dit jeg drar ;) Flott at jeg ikke virker å trenge terapi p.t. Er imidlertid åpen for at det vil være et behov om et par-tre måneder når dette forhåpentligvis er over, dvs levert og godkjent ;)

Hehe... lengre  skriveprosesser kan jo gjøre enhver terapitrengende;-) Jeg skulle gjerne sett at jeg var like kreativ når jeg selv skal skrive som når jeg mener noe om det andre har skrevet...

God skriving og skiturer!

Skrevet

Jeg skulle gjerne sett at jeg var like kreativ når jeg selv skal skrive som når jeg mener noe om det andre har skrevet...

Gjett om det er gjenkjennbart! Og, tenk å kunne følge rådene en selv gir i veiledning! Men neida... ;)

Takk for lykkeønsker - de trengs ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...