Gå til innhold

NHD- voldsom uro som bare vival hjelper mot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er din erfaring. I denne tråden skriver Cola Zero om sin erfaring som er helt forskjellig fra din.

Selv felleskatalogen oppgir at vival kan ha paradoksale virkninger; Cola Zeros historie samsvarer godt med opplysningene i Felleskatalogen.

Kan ha ja. Alle medisiner *kan* ha uønskede virkninger/bivirkninger for noen få.

Skrevet

Kan ha ja. Alle medisiner *kan* ha uønskede virkninger/bivirkninger for noen få.

Har ikke sagt det gjelder alle, bare at det er grunn til å merke seg Cola Zeros historie.

Skrevet

Og noen fornekter det :-)

Anonymous poster hash: 2ce1e...fb6

Skrevet

Har ikke sagt det gjelder alle, bare at det er grunn til å merke seg Cola Zeros historie.

Dette er langt vanligere når det gjelder andre medisiner, som SSRI.

Skrevet

Og noen fornekter det :-)

Dette er bare den sedvanlige skremselspropagandaen når det gjelder benzo.

Skrevet

Dette er bare den sedvanlige skremselspropagandaen når det gjelder benzo.

Det er mennesklig å rettferdiggjøre :-)

Skrevet

Ja, ingen er like. Og vi reagerer svært forskjellig på medikamenter. Dere har jo hørt om min ssri erfaring. De fleste tåler de jo. Jeg ble jo totalt avhengig skal man gå etter abstinens reaksjoner og ettervirkninger. Det samme gjelder benzo. For noen er de bra, for andre ikke. Det som skremmer meg er den veldige hetsen som er nå. Vi er faktisk mange som hat stor nytte av denne type medisin. Det er det jeg vil frem til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...