Gå til innhold

Fordel eller ulempe(innleggelse)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en fordel eller ulempe å gå inn i en innleggelse når man mister sin sønn til barnevernet?

Hva er fordeler, hva er ulemper?

Posten jeg skal inn på er klar over hva jeg går/skal gå gjennom denne perioden.

Anonymous poster hash: 54e1c...d80
Skrevet

Er det en fordel eller ulempe å gå inn i en innleggelse når man mister sin sønn til barnevernet?

Hva tenker du på som fordel eller ulempe i denne sammenhengen? Hvis du tenker i forhold til barnevernets vurdering, så tror jeg at det er helt avgjørende at du mottar anbefalt behandling. Slik jeg har forstått deg, så mener du også at du trenger å bli friskere for å kunne gi bedre omsorg til din sønn, og da vil jeg anta at en innleggelse vil kunne bli en god start.

Skrevet

Du er vel alene om omsorgen?

Da BV fikk vite at jeg skulle bli innlagt syntes de det var bra, det viste at jeg gjorde noe for å bli frisk. Barna var trygge hjemme med faren.

Skrevet

Jeg er alene om omsorgen ja. De skal ha omsorgsovertakelse, så det er ikke noe "problem". Problemstillinga er om det er dumt å ta innleggelse for depresjonen jeg har når jeg får dette oppi fanget også. Om det er fordel med innleggelse og håndtere dette samtidig eller om det er en ulempe..at jeg ikke får utnytta innleggelsen til det fulle pga dette.

Skrevet

De vet jeg gjør og har gjort det aller meste for å bli bedre uten at det har skjedd..at det har blitt mye forverra den siste tiden..hvor sønnen min ikke har kommet seg på skolen, kommet for sent

(han er lettere vanskelig innimellom-han er tross alt snart tenåring, så hadde ikke forventa noe annet, men jeg klarer ikke stå imot ham på det verste)

Faren er helt ute av bildet så han kan ikke ha guttungen mens jeg er innlagt.

Ja, jeg er ikke i stand til å ta meg av ham slik formen er per idag, så da er det best om BV finner noen som kan ha ham

Skrevet

Jeg er alene om omsorgen ja. De skal ha omsorgsovertakelse, så det er ikke noe "problem". Problemstillinga er om det er dumt å ta innleggelse for depresjonen jeg har når jeg får dette oppi fanget også. Om det er fordel med innleggelse og håndtere dette samtidig eller om det er en ulempe..at jeg ikke får utnytta innleggelsen til det fulle pga dette.

Jeg synes du skal gjennomføre innleggelsen som planlagt. Det kan være godt for deg å ha folk å snakke med når såpass dramatiske livshendelser skjer.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg hadde nok satset på innleggelsen uansett.. det er bare så kjipt når det blir sånn som dette..

Hadde håpet situasjonen var annerledes, men det er den da altså ikke :(

Pjokken vet at han skal flytte, men vi vet ikke når, hvor eller hvem han skal være hos. Det er ei stund siden de fortalte meg at de ville søke full overtakelse og for å si det sånn ; depresjonen ble ikke noe bedre av denne beskjeden. Jeg har sagt at jeg er frivillig til overtakelse i ett halvt år, jeg vet ikke noe samværsordning eller noe enda, så er vanskelig å være frivillig til noe mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...