Gjest Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har gått på cipramil i noen år men har nå sluttet, vært uten i 2 mnd. Kjenner at jeg begynner å slite. Blir taus, irritert, snakker lite, gidder liksom ikke noe. Vil ikke begynne på med igjen da jeg er imot det. Er dette noe som går over? Skal prøve å tvinge meg selv til å ta t ak i dette, men er ikke lett. Største spørsmålet mitt er: hva er det i kropppen som gjør at jeg får dep, detmå være et stopp jeg mangle, går det ann å test hva det evt er? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 Skrevet 23. februar 2014 Jeg har gått på cipramil i noen år men har nå sluttet, vært uten i 2 mnd. Kjenner at jeg begynner å slite. Blir taus, irritert, snakker lite, gidder liksom ikke noe. Vil ikke begynne på med igjen da jeg er imot det. Hvorfor det? Anonymous poster hash: 44fd6...502 0 Siter
Snuppisen Skrevet 23. februar 2014 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Hvorfor det? Anonymous poster hash: 44fd6...502 Det må finnes andre måter å å bukt med sliket med F.eks hvilke stoffer er det i kroppen som mangler og gir dep. Går det ann å finne ut av det..... Endret 23. februar 2014 av Snuppisen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.