Gå til innhold

Depresjon

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Jeg har gått på cipramil i noen år men har nå sluttet, vært uten i 2 mnd. Kjenner at jeg begynner å slite. Blir taus, irritert, snakker lite, gidder liksom ikke noe. Vil ikke begynne på med igjen da jeg er imot det. Er dette noe som går over?

Skal prøve å tvinge meg selv til å ta t ak i dette, men er ikke lett. Største spørsmålet mitt er: hva er det i kropppen som gjør at jeg får dep, detmå være et stopp jeg mangle, går det ann å test hva det evt er?

Skrevet

Jeg har gått på cipramil i noen år men har nå sluttet, vært uten i 2 mnd. Kjenner at jeg begynner å slite. Blir taus, irritert, snakker lite, gidder liksom ikke noe. Vil ikke begynne på med igjen da jeg er imot det. 

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 44fd6...502

Skrevet (endret)

Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 44fd6...502

Det må finnes andre måter å å bukt med sliket med

F.eks hvilke stoffer er det i kroppen som mangler og gir dep. 

Går det ann å finne ut av det.....

Endret av Snuppisen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...