Gå til innhold

Ha tvangstanker om legning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt tvangstanker om legningen min. Vet ikke lenger hva jeg skal tro. Får det ikke ut av hodet. Er redd det er sant. Tenk om det ikke er tvangstanker?

Anonymous poster hash: 27a88...90f
Skrevet

Jeg har lenge hatt tvangstanker om legningen min. Vet ikke lenger hva jeg skal tro. Får det ikke ut av hodet. Er redd det er sant. Tenk om det ikke er tvangstanker?

Hva er problemet? At du er homofil? Det er vel krise... 

Skrevet

Tvangstanker om legning er en av de vanligste tvangstankene.

http://www.brainphysics.com/yourenotgay.php

Les denne, den er helt fantastisk i sånne tilfeller.

@Bookworm: Det er ikke sånn tvangstanker fungerer. Det er angsten som er problemet, hva man er redd for er knekkende likegyldig. Det blir som å fortelle en med angst for edderkopper om hvor lite farlig disse små krypene er.

Skrevet

Det har ingenting med homofil greier å gjøre. Jeg er faktisk ganske sikker på jeg er lesbisk. Å jeg ser ikke noe galt i det. Jeg har vært forelska i flere kvinner. Men helst siden jeg var 16 har jeg vært livredd for noe annet. Det går i hodet mitt ofte. Det går i perioder hvor ille det er. Får det ikke bort. Blir gal. Tørr ikke si det til noen. Når folk spør meg hvilken tvangstanke som er verst vil jeg ikke si den som egentlig plager meg mest. Jeg vet innerst inne det ikke er sant, men hvorfor får jeg ikke tanken bort??

Blir gal av dette. Dette er første gang jeg tør skrive om det engang.

Skrevet

Jeg hadde tvangstanker om att jeg var pedofil, hvilket var veldig vondt, og skummelt. Men det gikk da over etter hvert.

Grunnen til att slike tvangstanker kommer er fordi de er veldig jeg-fremmede, folk med tvangslidelser, er ofte hyperærlige mennesker, som er vel utstyrt med skam og skyld. Derfor er det lett for att man henger seg opp i tanker andre bare avskriver og slik blir kvitt det.

SSRI medisiner (anti-depressiva) hjelper mot slike tanker, men enda viktigere er det att du lærer deg til å bare la tankene være der, uten att du prøver å bekjempe de, for da settes hjernen din i "alarmmodus", og leter etter slike tanker, uten å kunne forsikre deg. Det blir en vond sirkel.

Anonymous poster hash: c2e99...a18
Skrevet

Jeg har også tvangstanker om seksuell legning. Jeg tenner litt på bdsm, og å være slave. Så om jeg onanerer mens jeg fantaserer der jeg er underdanig får jeg angst i etterkant, da må jeg onanerer og tenke på vanlig sex, før jeg kan gå vi dere i livet, eller så tenker jeg at siste onani var at jeg tenkte på at jeg var slave, '' tenk opp hele verden for se mine handlinger og tanker, det blir veldig flaut''

Så får jeg så mye panikk, får angst, hjertebank, klarer ikke å hode opp, får veldig kraftig reaksjon. Blir veldig kvalm. Jeg er gutt,og vil tenne på normal sex, det gjør jeg også! Men er redd hva jenter syns om det

virker det ut for dere som seksuell legning tvangstanke? og tvanshandlinger?

Jeg har handlinger hvis jeg har onanert og tenkt på at jeg var slave, så må jeg vente  1 dag, og onanerer neste dag for å tenke på at jeg er sjef, og deretter vanlig sex

Kan ofte fantasere om at psykiatrien, og andre instanser har makt over meg, hva feiler det meg?

Anonymous poster hash: 4531f...d24

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...