IsteSitron Skrevet 24. februar 2014 Skrevet 24. februar 2014 Var i dag hos legen etter jeg i flere dager har hatt paranoide tanker og psykotiske symptomer i tillegg til depresjon. Vi ble i dag enige om å forsøke 10 mg zyprexa morgen og 10 kveld i tillegg til 30 mg remeron. Står fra før av på 150 mg xeplion depotinjeksjon en gang i måneden. Som eventuelt står jeg på 150 mg truxal i døgnet og 10 mg sobril en gang i døgnet. Jeg lurer på om denne kombinasjonen er trygg? Er det farlig å ta så mye medisiner? Kan denne remeronen forsterke psykotiske symptomer? Er suicidal for tiden, bør jeg være på vakt når det gjelder selvmordstanker? Må jeg ringe legen hvis tilstanden forverres, eller er det bare å holde ut? Håper på svar 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. februar 2014 Skrevet 24. februar 2014 Medisinmengden er stor, men forsvarlig. Jeg synes du skal ringe legen ved vesentlig forverring. Kanskje du trenger en innleggelse et par uker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.