AnonymBruker Skrevet 24. februar 2014 Skrevet 24. februar 2014 Sliter med å motivere meg til å slutte med dette, for det er så gooodt Men nå er jeg redd for å legge på meg... Anonymous poster hash: dd19a...e89 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. februar 2014 Skrevet 24. februar 2014 Sliter med å motivere meg til å slutte med dette, for det er så gooodt Men nå er jeg redd for å legge på meg... Anonymous poster hash: dd19a...e89 Ja det er kjempegodt! Du kommer nok til å legge på deg etterhvert, jeg går opp opp opp. Er sjokoman 0 Siter
cilie Skrevet 24. februar 2014 Skrevet 24. februar 2014 Sliter med å motivere meg til å slutte med dette, for det er så gooodt Men nå er jeg redd for å legge på meg... Anonymous poster hash: dd19a...e89 Been there, done that... Kan vel like gjerne spise sjokolade. 0 Siter
påskelilje Skrevet 26. februar 2014 Skrevet 26. februar 2014 Jeg elsker også youghurtnøtter. Fantastisk godt! Særlig de største, det er vel paranøtter inni. Har problemer med å stoppe når jeg først setter i gang med å gomle.... Men dessverre - de er nok ikke særlig sunne: 579 kcal pr 100 g http://www.matoppskrift.no/sider/ingrediens_enkel.asp?id=Den-Lille-Noettefabrikken-Yoghurtnoetter-loesvekt I går (etter trening) spiste jeg noe rart: maulet i meg en hel boks med Kremost med mandarin og ananas! Ikke særlig lurt, men den inneholder bare halvparten av energiinnholdet av youghurtnøttene: http://www.tine.no/produkter/ost/kremost/tine-kremost-mandarin-og-ananas I kveld blir det kålrot og gulrøtter til kveldsknask! 0 Siter
laban Skrevet 26. februar 2014 Skrevet 26. februar 2014 Jeg er glad de ikke vokser vilt, da hadde jeg sikkert spist enorme mengder.Det er "bare" å sørge for at de ikke kommer inn i huset. Jeg er også svak for nøttebasert godteri. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 Skrevet 26. februar 2014 Suget gir seg hvis du venner deg av med sukker. Lavkarbo i noen uker gjør susen. Anonymous poster hash: 64623...ff2 0 Siter
laban Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Suget gir seg hvis du venner deg av med sukker. Lavkarbo i noen uker gjør susen. Anonymous poster hash: 64623...ff2 Man kan utmerket godt være veldig glad i yoghurtnøtter uten å ha noe generelt søtsug. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.