Gå til innhold

Avhengig av yoghurtnøtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å motivere meg til å slutte med dette, for det er så gooodt  B) Men nå er jeg redd for å legge på meg...

Anonymous poster hash: dd19a...e89
Skrevet

Sliter med å motivere meg til å slutte med dette, for det er så gooodt  B) Men nå er jeg redd for å legge på meg...

Ja det er kjempegodt! Du kommer nok til å legge på deg etterhvert, jeg går opp opp opp. Er sjokoman :wacko:

Skrevet

Been there, done that... Kan vel like gjerne spise sjokolade.

Skrevet

Jeg elsker også youghurtnøtter. Fantastisk godt! Særlig de største, det er vel paranøtter inni. Har problemer med å stoppe når jeg først setter i gang med å gomle....

Men dessverre - de er nok ikke særlig sunne: 579 kcal pr 100 g :huh:  http://www.matoppskrift.no/sider/ingrediens_enkel.asp?id=Den-Lille-Noettefabrikken-Yoghurtnoetter-loesvekt

I går (etter trening) spiste jeg noe rart: maulet i meg en hel boks med Kremost med mandarin og ananas! Ikke særlig lurt, men den inneholder bare halvparten av energiinnholdet av youghurtnøttene: http://www.tine.no/produkter/ost/kremost/tine-kremost-mandarin-og-ananas

I kveld blir det kålrot og gulrøtter til kveldsknask!

Skrevet

Jeg er glad de ikke vokser vilt, da hadde jeg sikkert spist enorme mengder.

Det er "bare" å sørge for at de ikke kommer inn i huset. Jeg er også svak for nøttebasert godteri.

Skrevet

Suget gir seg hvis du venner deg av med sukker. Lavkarbo i noen uker gjør susen. 

Anonymous poster hash: 64623...ff2
Skrevet

Suget gir seg hvis du venner deg av med sukker. Lavkarbo i noen uker gjør susen. 

Anonymous poster hash: 64623...ff2

Man kan utmerket godt være veldig glad i yoghurtnøtter uten å ha noe generelt søtsug.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...