frosken Skrevet 26. februar 2014 Skrevet 26. februar 2014 Jeg fikk beskjed av legen min om å fortsette en liten stund til på 7,5 mg Remeron. Det fungerte jo forsåvidt bra på søvn og jeg er heller ikke spesielt sulten. Forresten en morsom artikkel om dette: http://thelastpsychiatrist.com/2007/07/the_most_important_article_on.html Fyren som skrev artikkelen er klin gæren og jeg er usikker på om han i det hele tatt er psykiater. Men det er en morsom beskrivelse av spørsmål kanskje mange lurer på når det gjelder effekt av små doser og hvordan medikamenter forandrer seg ettersom man øker dosen. God og lettlest artikkel:-) Men skjønner ikke hvorfor du tenker at fyren er klin gæren, jeg synes primært han er god på populærvitenskapelig fremstilling. 0 Siter
ISW Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Skrevet 26. februar 2014 God og lettlest artikkel:-) Men skjønner ikke hvorfor du tenker at fyren er klin gæren, jeg synes primært han er god på populærvitenskapelig fremstilling. Det var nok mer all denne rommen han drikker :-) 0 Siter
frosken Skrevet 26. februar 2014 Skrevet 26. februar 2014 Det var nok mer all denne rommen han drikker :-) Hmmm... litt ekte norsk puritanisme, med andre ord ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.