Gå til innhold

PMS, SNRI funker ikke. NHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig sterk PMS, og verden raser sammen hver gang. Fungerer ikke de dagene. (2 dager per mnd)

Tar Wellbutrin 450 mg, og det har ingen effekt på PMS-ens styrke, selv om den løfter generell depresjon og konsentrasjonsvansker. 

Har du noen råd? 

Hva med dette? http://www.metagenics.com/mp/products/estrofactors Jeg vet du ikke liker helsekost, men kan det være noe i det? Tror jeg plages med hormonene noe, men humøret blir enda verre av p-piller så det tør jeg ikke prøve mer. 

Anonymous poster hash: 3d1dd...ed4
Skrevet

Bare en liten kommentar, Wellbutrin er ikke et SNRI. Efexor og Cymbalta er SNRI. Wellbutrin har ingen effekt på serotonin.

Håper NHD svarer deg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Enig med isw.

Prøv å legge til Cipralex 10 mg.

Skrevet

Enig med isw.

Prøv å legge til Cipralex 10 mg.

Har prøvd, og bivirkningene er like ille som pms'en. Andre aktuelle preparater? Det er serotoninen som er relevant, eller?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har prøvd, og bivirkningene er like ille som pms'en. Andre aktuelle preparater? Det er serotoninen som er relevant, eller?

Ja, det er påvirkningen på serotoninsystemet.

Andre aktuelle: Seroxat, Zoloft, Fontex, Efexor

Skrevet

Ja, det er påvirkningen på serotoninsystemet.

Andre aktuelle: Seroxat, Zoloft, Fontex, Efexor

Hvilken av de er det som har lavest sjanse for vektøkning? Tidligere anorektiker. 

Og tablettene jeg linket til, er det bare humburg eller kan det verdt et forsøk? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...