Gjest Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 Skrevet 25. februar 2014 Hei Har hatt depresjon og angst en veldig lang periode. Er lei hele tiden, vil bare sove, å er trøtt, er irritert, ser ingen lyspunkt nogen gang. Er veldig slitsomt.. Fant en tekst en gang som jeg tror forklarer meg bedre enn hva jeg kan klare selv. å ha depresjon og angst, å ha begge er å ligge i sengen å ikke orker å gå på skolen, men får angst for du vil ikke stryke, å ha begge er å ville vere med dine venner for du ikke vil miste dem, men blir liggende hjemme for du orker ikke jøre noe aent enn å bare ligge å sove. Alt er veldig slitsomt, å er sliten å trøtt å lei hele tiden, prøver å trene, å se lyst på ting, å ha noe å se fram til, å spise sunt, alle små tips. Men ser ikke at noe hjelper. Det går mye utover min kjæreste og min mamma. Vil bare bli bedre.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. februar 2014 Skrevet 25. februar 2014 Har du vurdert å søke hjelp? Jeg kan anbefale det på det sterkeste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.