Gå til innhold

Hjelper det å øke?

Anbefalte innlegg

Rette Problemet
Skrevet

Jeg har fantasier om å kjøre en gressklipper i trynet på en viss person. Det er opphissende tanker. Det er ikke bare det jeg "sliter" med, men dette er et eksempel. Jeg bruker Lamictal. Konsentrasjonen er på 11. Hjelper det å øke litt? Eller har ikke sånne ting noe med Lamictal å gjøre? Det er også sånn at "alt" er et ork, selv om jeg ikke engang jobber. Jeg impuls-spiser mengder med sukkerholdig mat. Jeg har aldri møtt vedkommende jeg har voldsfantasier om, det er kun noen fra nettet. Eller det er vel flere personer fra nettet, og også personer IRL. Jeg er ganske pessismistisk med tanke på fremtiden, og tenker at livet mitt er en feil og at jeg sikkert kommer til å dø snart så jeg ikke har tid til å rette opp feilene. Jeg har mange tanker om at det går ondsinnede rykter om meg som folk tror på, og at de dermed blir kvalme av meg. Jeg bruker 400 mg Lamictal og 40+40 mg Zeldox. Konsentrasjon Zeldox var 100.

Føler egentlig at problemet mitt er personligheten, dog. Så da er det vel egentlig ikke noe poeng i å engang ta medisinen. Dårlig personlighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...