Gå til innhold

BDI 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bra er egentlig BDI 2 til å diagnostisere depresjon?

Jeg fylte dette nylig ut pga spørsmål om "tilbakefall". Scoret 42. Behandleren min sier at dette er score som tilsier alvorlig depresjon, hvor medisiner anbefales. Men han sier også at jeg scorer høyest på de spørsmålene som omhandler selvhat og negative tanker om seg selv og slikt.

Jeg var nylig innlagt over lang tid, der de seponerte alle medisinene mine fordi de mente jeg ikke hadde en depresjon, men kun dissosiativ lidelse og PTSD. Og at medisiner gjør terapi mindre effektivt.

Jeg er forvirret. Jeg føler sykehuset mener jeg er frisk.

Og hvis jeg ikke er deprimert vil jeg jo ikke ha noen medisiner.

Jeg føler meg veldig mye tung og negativ. Jeg har ikke lyst til noe, og alt er et ork. Foreløpig klarer jeg å tvinge meg selv til å gjøre ting hele tiden. Jeg har et enormt tankekjør, og føler jeg løper rundt meg selv .Jeg gråter i hytt og pine, har masse mareritt, og har timer hver dag jeg ikke vet hva jeg har gjort. Og jeg er bare mer og mer sliten hver dag.

Men jeg har også timer noen dager som er bra :)

Hva skjer?

Hva skal jeg gjøre?

Jeg orker ikke ny innleggelse heller!

Kanskje jeg bare " er sånn", og aldri vil bli bra? 

;(

Anonymous poster hash: ad267...eb0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...