Gå til innhold

Føler meg så mye bedre uten fluoxetin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg føler meg kjempemye bedre i humøret uten fluoxetin. Jeg sluttet fra 80 til 60 så fra 60 til 40 og så fra 40 til 0. Jeg har ingen serlige nedtrappingsbivirkninger heller, og jeg sluttet for to dager siden. Psykiateren visste vell ikke bedre enn å overdosere meg med fluoxetin i den tro at jeg hadde angst. Jeg har ikke hatt angst før jeg begynte på fluoxetin. Men jeg går på 7 mg abilify, da. Hva syns dere? Syns dere også at 80 mg fluoxetin var altfor høy dose?

Skrevet

Med tanke på den lange halvveringstiden for fluoxetin er det ikke så rart du ikke merker så mye bivirkninger ennå. Det er i tidligste laget til å kunne mene noe om det.

Om 80mg er en høy dose eller ikke er da ikke noe tilfeldige folk på et forum skal mene noe som helst om. Ut i fra hvordan du skriver og hva du spør om virker det som en særdeles dårlig ide å eksperimentere med nedtrapping av medisiner på egenhånd.

Anonymous poster hash: cbd5b...c96
Skrevet

Ok. Men jeg har store problemer med tørr munn etter jeg startet på antideprisiva, derfor ville jeg slutte med antideprisivaen.

Skrevet

Du burde nok hørt med legen din før du trappet ned. Anbefaler å fortelle behandleren din at du har sluttet med fluoxetinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...