Gå til innhold

NHD, et lite spørsmål om Wellbutrin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på 3 uka med denne medisinen, har ikke hatt noen bivirkninger til nå, men denne uka har vært grusom!

Spesielt om kveldene, hjertet går løpsk og jeg skjelver veeldig og blir uvel. Nå er det på'n igjen ikveld .. helt forferdelig.

Kan dette være "nedturen før oppturen"? At jeg bare skal stå i dette litt nå, så blir det bedre, eller burde jeg kontakte behandleren min?

Anonymous poster hash: b609c...1e1

Skrevet

Jeg er ogaå veldig varm i ansiktet, det ble jeg igår også..

Skrevet

Uff, nå blir jeg enda mer skeptisk til å starte med wellbutrin. Håper det gir seg. Har du merket noe positivt?

Anonymous poster hash: a5040...bfc

Skrevet

Uff, nå blir jeg enda mer skeptisk til å starte med wellbutrin. Håper det gir seg. Har du merket noe positivt?

Anonymous poster hash: a5040...bfc

Bare positivt frem til nå! Depresjonen er helt borte, men jeg er blitt litt likegyldig.

Før uka her så var jeg veldig fornøyd, håper at det gir seg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...