Gjest Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 Skrevet 26. februar 2014 Hei, jeg har nettopp vært hos legen pga at jeg har følt meg utbrent og sliten den siste måneden. Legen fikk meg til å ta en test for å sjekke psyken, han mente jeg var lettere deprimert. Jeg mener jeg bare er utbrent.. Han vil at jeg skal stå på escitalopram actavis 5 mg i 3-6 mnd. Jeg er veldig i mot medisinering.. Burde jeg ta de? Er det ikke noen annen vei for å komme ut av en depresjon/utbrenthet?? Hilsen Jeanett 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. februar 2014 Skrevet 26. februar 2014 Hei, jeg har nettopp vært hos legen pga at jeg har følt meg utbrent og sliten den siste måneden. Legen fikk meg til å ta en test for å sjekke psyken, han mente jeg var lettere deprimert. Jeg mener jeg bare er utbrent.. Han vil at jeg skal stå på escitalopram actavis 5 mg i 3-6 mnd. Jeg er veldig i mot medisinering.. Burde jeg ta de? Er det ikke noen annen vei for å komme ut av en depresjon/utbrenthet?? Hilsen Jeanett Du bør høre på forslag fra legen i første omgang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.