AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Hei! Jeg har i det siste slitt veldig en del med psykiske tanker, det er ikke så ille at jeg vil skade meg eller noe sånt heldigvis.. Men jeg føler ikke at jeg får kobla helt av! Er det noen som har tips til hva man kan gjøre? Jeg kan jeg ikke gjøre hva som helst heller å burde helst ha tips til hva man kan gjøre inne.. Tenker mest på et filmtips kanskje? Noen filmer man kan bli litt borte i? Takk på forhånd! (Forresten, etter denne nye doktoronline siden kom, er det ingen måter man kan få opp innlegg man selv har skrevet her inne tidligere, husker det var en side man kunne gå inn på for å se en liste med innleggene man har skrevet i forskjellige forum.. Men nå når jeg sjekka sist var alt borte? Anonymous poster hash: 88913...bfc Anonymous poster hash: 88913...bfc Anonymous poster hash: 88913...bfc 0 Siter
påskelilje Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Det beste du kan gjøre når du har masse tanker i hodet som du ikke kan koble av fra, er å komme deg ut i frisk luft og bevege deg - helst så mye at du blir ordentlig fysisk sliten! Er det snø, kan du gå på ski, ellers kan du gå, løpe, sykle, - eller gjøre noe annet. Etterpå er det superdeilig å ta en lang dusk eller langt bad - og SÅ kan du evt sløve med en film eller en bok. En film jeg liker godt, er "Så som i himmelen" :-) Det er ikke lenger mulig å søke opp innlegg etter forfatter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Se film hjelper veldig. Det går endel bra filmer på showtime og filmkanalen, funker veldig bra med tuner du kan ta opp filmer med. 0 Siter
påskelilje Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Etterpå er det superdeilig å ta en lang dusk eller langt bad Vel - det ble jo en artig liten trykkfeil Lang DUSJ skulle det stå! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Takk for tipsene ! Anonymous poster hash: 88913...bfc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Jeg avslapper med PC-spill. Kan forsvinne i dagesvis =) Men er ikke for alle. Anonymous poster hash: 75868...0fa 0 Siter
Joanas Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Gå tur i skogen Gå på ski Ta en tur for å svømme (innendørs) hvis du har mulighet Finne fram kameraet og ta bilder av rare former ute i naturen (hvis du har kamera) 0 Siter
Epleblomst Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Hvis det må være noe og gjøre hjemme hos deg selv, så anbefaler jeg og bake en kake, forberede middager framover på "tungvindt" måte, lese oppskrifter og lære/prøve nye ting om mat. Lære et nytt håndarbeide, løse kryssord, soduko (eller heter det sudoko?) 0 Siter
Hed22 Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 For meg hjelper det å gå turer i skogen eller ved sjøen og generelt være ute i naturen Lese en god bok - er selv veldig glad i alt av Erlend Loe Hva slags filmer liker du? Filmer jeg kan anbefale er: A beautiful mind Shutter Island De urørlige (anbefales på det sterkeste) Serier: modern family, six feet under, homeland, house 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.