AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Jeg har en posttraumatisk diagnose, en emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse, borderline type, avhengig personlighetsforstyrr. Jeg er nå over 30 år, har vært m I masse behandling, samt mange innleggelser. Det tilbakevendene er, heg føler det er umulig å leve sånn. Med disse tankene, selvmords tankene. Jeg er fryktelig usikker, sjalu å redd. Føler meg utslitt, jeg kan ikke jobbe, jeg har ingen barn, jeg sliter så mye mer enn det som vises. Ingen vet hvor tungt å hvor sykt vanskelig dette er å leve med. Jeg har så mye sinne å smerte i meg. I forhold med andre er det et stort problem, så jeg er mye alene. Hvordan kan noen leve slik?? Jeg klarer ikke skjønne det, hvordan det er mulig. Å hva jeg kan gjøre. Jeg har prøvd så lenge, føler min tid er over snart, for jeg makter det ikke lengre. Anonymous poster hash: cb9ba...fc3 Anonymous poster hash: cb9ba...fc3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 Skrevet 28. februar 2014 Nhd. Hva skal jeg gjøre?Anonymous poster hash: cb9ba...fc3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.