missmas Skrevet 28. februar 2014 Skrevet 28. februar 2014 er det å ha tilgang på vannflasker overalt og spise regelmessige måltider så man ikke trenger sukkeret? Da jeg var manisk var det enkelt, jeg bestemte meg for å slutte å drikke cola, og butikkene sluttet å selge cola, de solgte bare redbull. Men nå er jeg ikke psykotisk lenger, og kan se alle colaflaskene. 0 Siter
frosken Skrevet 28. februar 2014 Skrevet 28. februar 2014 Tror ikke det finnes noen annen løsning enn å bestemme seg for å slutte å drikke sukkervann. Det beste vil selvfølgelig være om du så bare drakk vann i stedet, men sukkerfri cola er også et alternativ. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. februar 2014 Skrevet 28. februar 2014 Det er en totrinns sak. Først bestemme seg. Deretter gjøre det. Gå over til å drikke vann. Etter en uke er du avsukret. Da går alt mye lettere. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 28. februar 2014 Skrevet 28. februar 2014 er det å ha tilgang på vannflasker overalt og spise regelmessige måltider så man ikke trenger sukkeret? Da jeg var manisk var det enkelt, jeg bestemte meg for å slutte å drikke cola, og butikkene sluttet å selge cola, de solgte bare redbull. Men nå er jeg ikke psykotisk lenger, og kan se alle colaflaskene. Da har jeg kanskje vært manisk og psykotisk også For jeg har ikke registrert at butikkene har hatt etterjulssalg av marsipan og annet juleknask, men de må ha hatt det i år som alle år tidligere. Jeg har bare bestemt meg for å bare kjøpe det jeg skal ha og ikke noe annet. Det hjelper stort å spise sunne måtlider og drikke mye vann, ja. 0 Siter
missmas Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Skrevet 1. mars 2014 Da har jeg kanskje vært manisk og psykotisk også For jeg har ikke registrert at butikkene har hatt etterjulssalg av marsipan og annet juleknask, men de må ha hatt det i år som alle år tidligere. Jeg har bare bestemt meg for å bare kjøpe det jeg skal ha og ikke noe annet. Det hjelper stort å spise sunne måtlider og drikke mye vann, ja.men lette du etter det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 Skrevet 1. mars 2014 er det å ha tilgang på vannflasker overalt og spise regelmessige måltider så man ikke trenger sukkeret? Da jeg var manisk var det enkelt, jeg bestemte meg for å slutte å drikke cola, og butikkene sluttet å selge cola, de solgte bare redbull. Men nå er jeg ikke psykotisk lenger, og kan se alle colaflaskene. Prøv å drikke bare vann. Om det er koffein du hungrer etter, drikk te eller kaffe uten sukker.... trenger du et lite sukkerkick, ta en sukkerbit eller en liten mørk sjokoladebit til, så får du tilfredsstilt dette uten så mye sukker og syre som i cola... er det kullsyre du savner, drikk vann med kullsyre, gjerne tilsatt smak... Det aller beste er å drikke vann regelmessig så du ikke blir tørst og spise hver 3. time. Jeg har funnet ut at Tab Xtra gir meg samme "kicket" som cola med sukker og har ikke så mye bismak som andre cola-light produkter.... Er skeptisk til kunstig søtning i mengder da, men om man holder seg i det så så er det i alle fall bedre enn alt det sukkerett. Anonymous poster hash: 7a5a7...133 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.