Gå til innhold

Depresjoner og Angst.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Jeg vurderer å begynne hos en psykolog. Jeg har slitt med depresjoner, angst og selvmordstanker siden jeg var 13år, nå er jeg 23. Selvmordstankene var kun i en periode da jeg var 13-15år, de har aldri oppstått etter dette.

Men jeg sliter feks med store folkemengder, sliter med å gå på butikker og kjøpesentrer, føler at alle glor på meg og snakker om meg. Når jeg likevell greier og ta meg sammen å gjøre dette så svetter jeg, har en stor klump i halsen og føler meg ikke bra.

Jeg er også ofte deprimert, jeg føler meg trist og ensom, føler jeg ikke har noen venner og jeg har et vanskelig forhold med familien der jeg føler meg utestengt og glemt. Tar lett til tårene og har ofte skyldfølelser for ting jeg ikke trenger å ha skyldfølelser for og små hendelser i livet mitt gjør at alt snus på hode og jeg ser bare negative ting med alt.

Jeg har slitt med dette i 10år, jeg er sliten og jeg vil slippe å ha det slik.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

All hjelpsøking starter hos fastlegen.

Jeg håper du kan henvises til en spesialist for utredning/diagnostikk. Det er svært viktig å vita hva dette er før en begynner å behandle.

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...