Gå til innhold

Øm på høyre side av magen under ribbeina.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Er det farlig? Jeg har ikke feber og smerteskalaen er 1. Det er verst når jeg strammer inn magen. Jeg fikk ikke svar på allmennmedisin så jeg spør her.

AnonymBruker
Skrevet

Høres helt ufarlig ut. Hvorfor driver du og strammer inn magen? Det i seg selv kan gjøre at du blir øm i det området.

Anonymous poster hash: 09f6e...b02
Blomsterfluen
Skrevet

Høres helt ufarlig ut. Hvorfor driver du og strammer inn magen? Det i seg selv kan gjøre at du blir øm i det området. Anonymous poster hash: 09f6e...b02

Jeg strammer inn magen for å kjenne hvor ømheten kommer fra, og da kjenner jeg at det kommer fra høyre side under ribbeina. Akkurat nå er ømheten der selvom jeg ikke strammer inn magen også avogtil.

Blomsterfluen
Skrevet

Og det gjør litt ømt når jeg ler.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forbinder ofte ømhet med noe muskulært. Det kan også skyldes noe som har irritert magesekk/tarmer av ting du har spist. Med smerteskala 1 og kun ømhet som symptom så er det ingenting som tilsier at dette er noe farlig.

Anonymous poster hash: 09f6e...b02
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg! :)

Alle har vondt på enkelte plasser, mest sannsynlig er det muskulært som ble nevnt over her. Tror vi alle har vondt til tider, og det trenger ikke være noe alvorlig eller forklaring på det. Kroppen jobber hele tiden, og gir lyd i fra seg at den lever ;)

Så prøv å slapp helt av. Kan være luft i magen, det gir ofte diffuse smerter i mageregionen. 

Blomsterfluen
Skrevet

Ok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...