Gå til innhold

Trodde det var noen i leiligheten i natt.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

I natt våknet jeg og ropte "hallo? Hvem er det?" Jeg var ganske sikker på at det var noen i leiligheten. Hvorfor fikk jeg den følelsen, tro?

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket du låsen på inngangsdøren? Hvem har nøkkel til boligen? Sover du med åpent eller lukket vindu? Går det an å komme seg inn vindu uten å lage for mye støy?

Anonymous poster hash: 90cd5...c49
Blomsterfluen
Skrevet

Sjekket du låsen på inngangsdøren? Hvem har nøkkel til boligen? Sover du med åpent eller lukket vindu? Går det an å komme seg inn vindu uten å lage for mye støy? Anonymous poster hash: 90cd5...c49

Jeg har alltid døren låst. Jeg sover med åpent vindu. Jeg og personalet har nøkkel til boligen. Ingen kan komme inn vinduene.

Gjest Gargamel
Skrevet

Høres ut som typisk resultat av drøm/tankespinn man har noen ganger i halvsøvne. Det kan sitte i etter at man våkner.

Skrevet

Dette er ikke annet enn tankespinn og drømmer og det kan være veldig virkelig med det samme du våkner. De aller fleste har opplevd noe lignende.

Noen har f.eks drømt at kjæresten er utro og lyn forbannet på vedkommende langt utover dagen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...