Blomsterfluen Skrevet 2. mars 2014 Skrevet 2. mars 2014 Jeg skal til legen i morgen for å snakke om at jeg har sluttet på fluoxetin. Jeg går fortsatt på abilify. Men det jeg er redd for er at jeg blir lagt inn på tvang fordi jeg ikke tar fluoxetinen. Det ble jeg da jeg verken tok abilify eller fluoxetin fordi jeg sluttet brått på det, og jeg ble lurt til sykehuset der de la meg inn. Kan det skje i morgen også? Jeg er helt frisk, verken ser eller hører ting. Jeg har heller ingen vrangforestillinger. 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. mars 2014 Skrevet 2. mars 2014 Jeg skal til legen i morgen for å snakke om at jeg har sluttet på fluoxetin. Jeg går fortsatt på abilify. Men det jeg er redd for er at jeg blir lagt inn på tvang fordi jeg ikke tar fluoxetinen. Det ble jeg da jeg verken tok abilify eller fluoxetin fordi jeg sluttet brått på det, og jeg ble lurt til sykehuset der de la meg inn. Kan det skje i morgen også? Jeg er helt frisk, verken ser eller hører ting. Jeg har heller ingen vrangforestillinger. Det er helt umulig for noen her å svare på. Jeg synes i utgangspunktet ikke det vitner om så mye sunnhet å seponere et medikament selv, men jeg kjenner ikke forhistorien din. Dersom du ønsker å gjøre det, så gjør det i samråd med din behandler. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Skrevet 2. mars 2014 Ok. I dag var mamma skikkelig spydig og frekk med meg. Jeg spurte hvorfor hun måtte hjem så tidlig fra en ferietur, og da sa hun at jeg skulle slutte å hekle på det for det hadde jeg ingenting med, sa hun. Fy fysen så frekt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.