Gå til innhold

Risikerer jeg å bli lagt inn igjen?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg skal til legen i morgen for å snakke om at jeg har sluttet på fluoxetin. Jeg går fortsatt på abilify. Men det jeg er redd for er at jeg blir lagt inn på tvang fordi jeg ikke tar fluoxetinen. Det ble jeg da jeg verken tok abilify eller fluoxetin fordi jeg sluttet brått på det, og jeg ble lurt til sykehuset der de la meg inn. Kan det skje i morgen også? Jeg er helt frisk, verken ser eller hører ting. Jeg har heller ingen vrangforestillinger.

Skrevet

Jeg skal til legen i morgen for å snakke om at jeg har sluttet på fluoxetin. Jeg går fortsatt på abilify. Men det jeg er redd for er at jeg blir lagt inn på tvang fordi jeg ikke tar fluoxetinen. Det ble jeg da jeg verken tok abilify eller fluoxetin fordi jeg sluttet brått på det, og jeg ble lurt til sykehuset der de la meg inn. Kan det skje i morgen også? Jeg er helt frisk, verken ser eller hører ting. Jeg har heller ingen vrangforestillinger.

Det er helt umulig for noen her å svare på.

Jeg synes i utgangspunktet ikke det vitner om så mye sunnhet å seponere et medikament selv, men jeg kjenner ikke forhistorien din. Dersom du ønsker å gjøre det, så gjør det i samråd med din behandler. 

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. I dag var mamma skikkelig spydig og frekk med meg. Jeg spurte hvorfor hun måtte hjem så tidlig fra en ferietur, og da sa hun at jeg skulle slutte å hekle på det for det hadde jeg ingenting med, sa hun. Fy fysen så frekt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...