Flowerbomb Skrevet 3. mars 2014 Skrevet 3. mars 2014 Hei! Jeg har slitt mye med hodepine. Jeg fikk gjerne så vondt i ene siden av hodet at jeg kastet opp og ikke tålte noe særlig lys, dette skjedde vel 2-6 ganger i måneden. Det var aldri noe som hjalp, så jeg måtte alltid legge meg og håpe på at det ville bli bedre dagen etterpå. Legen min diagnotiserte meg med migrene og jeg fikk noen tabletter jeg skulle ta som ikke hjalp så veldig mye. Jeg begynte derimot hos en utrolig dyktig psykolog for 6 måneder siden, og har ikke hatt vondt i hodet på 4-5 måneder! Kan det hende at alle de innestegnte tankene og følelsene som jeg prøvde å fortrenge ga meg vondt i hodet og at jeg aldri har hatt migrene i det hele tatt? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. mars 2014 Skrevet 3. mars 2014 Stress er en viktig faktor i utløsning av migreneanfall. Sannsynligvis har samtalene med psykologen redusert stressnivået ditt som igjen har ført til færre migreneanfall. 0 Siter
Flowerbomb Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Skrevet 3. mars 2014 Stress er en viktig faktor i utløsning av migreneanfall. Sannsynligvis har samtalene med psykologen redusert stressnivået ditt som igjen har ført til færre migreneanfall. Jeg stresser ikke like mye som jeg gjorde før nei, så det er helt sikkert der det ligger Tusen takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.