Gå til innhold

Blir du trett av sobril?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i perioder vært plaget med sterk tretthet på dagtid.  Nå har jeg hatt en lang periode jeg har vært bra.  Har ikke hatt behov for å sove på dagtid og fungert fint, men i senere tid har jeg begynt å merke at trettheten gradvis har kommet over meg igjen.  Plutselig bare må jeg sove på dagtid, og når jeg har besøk må jeg kanskje ut å rydde oppvasken for å ikke sovne. Dette har vært litt sporadisk så jeg håper at jeg bare er litt tilfeldig trett noen ganger. 

Men nå var jeg på et møte.  Øynene falt igjen og jeg duppet av et sekund.  Slik holdt jeg på hele tiden.  Jeg er sikker på at noen må ha sett det så det var flaut.  Samtidig er jeg redd for at jeg skal gå inn i en ny periode der jeg sliter meg gjennom arbeidsdagene.  

På veg hjem begynte jeg å tenke på at jeg hadde tatt 15 mg sobril.  Da kom håpet om at det var den som gjorde meg så trett og ikke at jeg går inn i en ny periode jeg må slite meg gjennom.

Er det noen andre som merker en slik tretthet på sobril?

Anonymous poster hash: 97bdc...f03
motorPrøysen
Skrevet

Trettheten din kan definitivt skyldes Sobril, det er en vanlig bivirkning.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sobril når jeg flyr. Blir trett, men også etter hvert smågrinete...

Anonymous poster hash: 431aa...f41

AnonymBruker
Skrevet

Det høres bra ut. Da er det forhåpentligvis sobrilen som gjorde meg så trett, og ikke en ny periode jeg må slite meg gjennom dagene.

Anonymous poster hash: 97bdc...f03

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...