Gå til innhold

NHD jeg er helt normal, men legen mener jeg må gå på fluoxetin.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

jeg er helt normal, og jeg vet godt at noen psykisk sjuke folk som sier de er normale avogtil kan være psykisk sjuke, men jeg er altså ikke psykisk sjuk. personalet mitt og legen min sier jeg virker rasstløs og urolig etter jeg trappet ned på fluoxeting fordi den ga for mange bivirkninger. men jeg har jo ingen hallusinasjoner eller vrangforestillinger, så de kan vel ikke tvinge i meg medisin med deposprøyte da? legen sier forresten at jeg ikke er der i psykose verdenen.

stjernestøv
Skrevet

jeg er helt normal, og jeg vet godt at noen psykisk sjuke folk som sier de er normale avogtil kan være psykisk sjuke, men jeg er altså ikke psykisk sjuk. personalet mitt og legen min sier jeg virker rasstløs og urolig etter jeg trappet ned på fluoxeting fordi den ga for mange bivirkninger. men jeg har jo ingen hallusinasjoner eller vrangforestillinger, så de kan vel ikke tvinge i meg medisin med deposprøyte da? legen sier forresten at jeg ikke er der i psykose verdenen.

Fluoxetin finnes vel ikke i depotsprøyte? De vil nok bare hjelpe deg, du har et personale som er der for å iverata deg og du har sikkert en god lege også. Vær glad for det.

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Men jeg har lest et sted at lykkepiller ødelegger hjernen.

stjernestøv
Skrevet

Ok. Men jeg har lest et sted at lykkepiller ødelegger hjernen.

Det stemmer ikke, mange hjerner som hadde vært ødelagt da. Til og med barn går på det.

Blomsterfluen
Skrevet

Ok. Men jeg har sett på en engelsk forskningsside at noen snorkere får fluoxetin mot snorkingen sin. Jeg høres død ut når jeg sover etter jeg begynte på fluoxetin. Men før jeg begynte på fluoxetin kunne man høre at jeg pustet. Jeg likte å kunne høre på opptakene at jeg snorket og pustet tungt. Nå er det helt dødt, og jeg har hørt på opptak at det begynner å komme tilbake pustelydene nå når jeg har slutta på fluoxetin.

stjernestøv
Skrevet