Gå til innhold

Hva synes dere om Zyprexa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen.

Hva synes dere om Zyprexa ? enten dere er med tvang eller uten.

Jeg har blitt tykk og fet, men med en ordentlig diett har jeg klart å gå ned i vekt.

Jeg er fri fra hallusinasjoner. Og er stort sett glad og fornøyd. Men redd for å bli feit og blir veldig trøtt etter å ha tatt den.  Er det verdt det?.

Hva synes dere?.

Anonymous poster hash: 6dedd...6bd
psychotique
Skrevet

Jeg tok den en stund. Den funket bra mot psykose men den forstyrret metabolismen min. Gikk opp i vekt av nesten ingenting. Så jeg sluttet å ta den. For min del var den ikke verdt det men for mange er det nok verdt de ekstra kiloene

Skrevet

Min erfaring og mitt inntrykk er litt ymse, noen går opp i vekt(noen veldig mye, jeg gjorde det) mens andre ikke opplever vekt økning. Noen får mer angst, andre mindre. Den er visstnok(dette har jeg hørt av en psykiater) en meget effektiv psykosemedisin. Men den virker samtidig inn på serotoninen, slik at den igjen virker på spesielle måtet, noen kan bli depressive, andre stabiliserer humøret ved bruk av den.

Skrevet

For meg er det den som funker best. Både på sykdom, og bivirkningsbelastning. Seroquel, haldol, fluanxol, trilafon, zeldox, vel de var ikke like gode, eller hadde utålelige bivirkninger. Jeg har blitt ganske så røslig da, det er baksiden av zyprexa medaljen. Nå har jeg gått på den nesten i 12 år. Med noen mindre forsøk på andre som de som var nevnt.

Skrevet

Som navnet mitt sier, så bruker jeg Zyprexa. Jeg er MEGET fornøyd med Zyprexa. Tok vekk alt av "vrangforestillinger" som førte til kraftig angst. Det gikk ikke lenge etter at jeg startet med Zyprexa før jeg begynte å kunne se verden på en helt ny måte. Bivirkninger er det lite jeg merker til nå, ja, ble ganske så trøtt i begynnelsen, men etter en goood stund gikk det over. Og gikk litt opp i vekt, men det også har bedret seg etter at jeg nå har brukt dem i over 10 år. Andre bivirkninger har jeg ikke merket noe til.

Så ja, Zyprexa kan jeg anbefale, men som med alle andre medisiner virker de ulikt på alle.

Skrevet

Jeg hadde stor suksess med zyprexa. Den fjernet smerten og depresjonen og jeg fungerte så bra med skole og husarb. Men vekta slutta aldri øke... så måtte dessverre slutte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...