AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 Skrevet 3. mars 2014 Er startet opp på surmontil og har lest litt på felleskatalogen om den nå. Jeg går i tillegg på levaxin for hypotyreose og har tidvis urinretensjon. (Før jeg begynte på surmontil). Er dette kanskje ikke en så bra medisin likevel? Jeg forstår ikke helt det som står i felleskatalogen om stoffskiftet blant annet. Også står det noe om urinretensjon. Bør en følges opp med hjertet ved oppstart på denne? Mvh MegAnonymous poster hash: 80367...f71 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. mars 2014 Skrevet 3. mars 2014 Det finnes så mange gode alternativer, så jeg synes du skal be legen din finne en annen medisin til deg. Dette er ikke akutt farlig, så det må ikke skje i morgen, men for deg finnes det sikkert langt bedre alternativ på sikt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Tusen takk for svar. Kan du bare forklare hva som skjer med stoffskiftet? Jeg forstod ikke det som står i felleskatalogen. Anonymous poster hash: 80367...f71 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.