Gå til innhold

Surmontil, levaxin etc

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er startet opp på surmontil og har lest litt på felleskatalogen om den nå.

Jeg går i tillegg på levaxin for hypotyreose og har tidvis urinretensjon. (Før jeg begynte på surmontil). Er dette kanskje ikke en så bra medisin likevel? Jeg forstår ikke helt det som står i felleskatalogen om stoffskiftet blant annet. Også står det noe om urinretensjon.

Bør en følges opp med hjertet ved oppstart på denne?

Mvh

Meg

Anonymous poster hash: 80367...f71

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det finnes så mange gode alternativer, så jeg synes du skal be legen din finne en annen medisin til deg.

Dette er ikke akutt farlig, så det må ikke skje i morgen, men for deg finnes det sikkert langt bedre alternativ på sikt.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar.

Kan du bare forklare hva som skjer med stoffskiftet? Jeg forstod ikke det som står i felleskatalogen.

Anonymous poster hash: 80367...f71

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...